پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی بارسا و ویارئال؛ کومان به دنبال اولین پیروزی !

کد خبر : 103700  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 مهر 1399
سلام لالیگا

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا امشب ساعت 22:30 به مصاف ویارئال خواهد رفت.

 

این مطلب توسط کاربر الهه از سایت رسمی بارسلونا ترجمه شده است.


 

نیوکمپ محل برگزاری اولین مسابقه فصل 2020/21 لیگ و اولین بازی رسمی رونالد کومان است. فصل پیش به پایان رسیده و اکنون زمان واقعی رسیده است! پس از پیروزی بر هرکدام از تیمهای تاراگونا ، خیرونا و الچه اکنون اوضاع برای بارسا در اولین بازی فصل لیگ خود واقعاً رقابتی است. این یک شروع سخت برای مربی جدید رونالد کومان است. ویارئال از چندین سال پیش یکی از تیم های قدرتمند لالیگا بوده و زیر نظر مربی جدیدی خود یعنی اونای امری بازی میکند.



همانطور که در اواخر فصل گذشته و در سراسر کره زمین وجود دارد ، Covid-19 حداقل برای پیش بینی آبنده تأثیر زیادی در لالیگا خواهد داشت. بازی ها همچنان پشت درهای بسته انجام می شوند و محکم ترین پروتکل های ایمنی و بهداشتی اعمال می شوند.اگرچه لالیگا دو هفته پیش آغاز شده است ، بارسا در میان تیم هایی است که بازیهای خود را از این هفته شروع می کند ، زیرا فصل آنها به دلی حضور در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان اروپا دیرتر به پایان رسیده بود.


این بازی به معنای اولین بازی احتمالی برای پدری، میرالم پیانیچ و فرانسیسکو ترینکائو خواهد بود که در جام خوان گمپر بسیار چشمگیر بازی کرد. همچنین برخی بازیکنان نظیر تودیبو، آلنیا، رافینیا و کوتینیو از تیم های قرضی خود به بارسلونا برگشته اند و کومان میتواند از آنها استفاده کند در حالی که آنسو فاتی اکنون عضو رسمی تیم اصلی است.


دراین بین بازیکنانی نظیر آرتور، لوئیس سوارز، راکیتیچ، ویدال و نلسون سمدو تیم را ترک کرده اند، این درحالی است که ترشتگن حداقل دو هفته دیگر مصدوم است و نتو به عنوان دروازه بان اول بازی خواهد کرد.



ویارئال که در این فصل در لیگ اروپا بازی میکند، یکی از تیم هایی بود که دو هفته پیش بازی خود را آغاز کرد و این شروع مسابقه ممکن است به نوعی یک برتری به آنها بدهد. آنها با تساوی 1-1 مقابل هوئسكای تازه صعود كرده شروع كردند و آن را با شکست 2-1 ایبار دنبال كردند.

 

لازم به ذکر است که کارلس آلنیا در سال 2018 اولین گل خود را برای بارسا مقابل ویارئال به ثمر رساند ، و عثمان دمبله در همان سال اولین گل خود را برای این تیم به ثمر رساند.

 

آمار جالب:



بارسا از ده بازی اخیر افتتاحیه خود در فصل لیگ ، 9 برد کسب کرده است. تنها شکست در بیلبائو در ابتدای فصل گذشته بود.بارسا پیش از این فقط یک بار در خانه بازی اول را آغاز کرده بود ، بازی در سال 1939 که در لس کورتس به اسپانیول باخت.

 

بارسا در 22 بازی لیگ مقابل ویارئال شکست نخورده است و در 9 بازی اخیر در نیوکمپ به پیروزی رسیده است.در هشت دیدار گذشته ویارئال در نیوکمپ در لیگ ، لئو مسی به طور متوسط یک گل به ثمر رسانده است.


اونای امری در گذشته 12 بار تیم های خود را در نیوکمپ هدایت کرده و همیشه شکست خورده است. یکی از شکستها شامل مربیگری PSG است که در لیگ قهرمانان 2017 به طور فراموش نشدنی 6-1 شکست خورد.

 

پنج بازی گذشته (همه لالیگا)

 ویارئال 1 (مورنو) بارسا 4 (گل به خودی ، سوارز ، گریزمان ، آنسو فاتی)


 بارسا 2 (گریزمان ، آرتور) ویارئال 1 (کازورلا)

 

 ویارئال 4 (چوکز ، توکو-اکامبی ، ایبورا ، باکا) بارسا 4 (کوتینیو ، مالکام ، مسی ، سوارز)


 بارسا 2 (پیکه ، آلانیا) ویارئال 0

 

2 بارسا 5 (کوتینیو ، پائولینیو ، مسی ، دمبله 2) ویارئال 1 (سانسونه)

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.