پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آخرین شایعات نقل و انتقالات بارسلونا : سرجینیو دست , اریک گارسیا و ممفیس دپای

کد خبر : 103741  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 مهر 1399
آخرین شایعات در رسانه های مطرح اسپانیا

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش رسانه ها موضوع انتقال دست , موضوع ساعت هاست و به زودی اتفاقاتی رخ میدهد . سرجینیو دست شاید امروز به بارسلونا پرواز کند هرچند باشگاه کاتالان هنوز بدنبال فروش چندبازیکن است .

 

هفته کلیدی

موندو دپورتیوو میگوید آینده رافینیا , آلنیا , فیرپو , اومتیتی , تودیبو و بریت ویت در روزهای آینده مشخص میشود .  همه ی آنها نیوکمپ را ترک نمیکنند اما بارسلونا میخواهد تا جای ممکن از خروج آنها کسب درآمد یا در پرداخت حقوق صرفه جویی کند .

 

سرجینیو دست

موندو دپورتیوو


این مدافع میتواند امروز رسما بازیکن بارسلونا شود . در روزهای گذشته بارسلونا و آژاکس در حال مذاکره بوده اند زیرا بارسلونا خواهان انتقال قرضی دست با بند خرید در پایان فصل شده است درحالی که هلندی ها اکنون بدنبال فروش هستند .

 

جدایی سمدو اما میتواند منابع لازم برای خرید دست در همین پنجره تابستانی را فراهم کند . این بازیکن آمریکایی شاید تا فردا به هواداران معرفی شود .

 

ممفیس دپای

موندو دپورتیوو


بارسلونا با لیون صحبت میکند اما مشکل پول است . شاید بارسلونا اقدام به تبادل بازیکن در عملیات انتقال دپای کند و اومتیتی نامزد ورود به معامله است .

 

مذاکرات در حال انجام است اما آسان نیست زیرا رئیس لیون دیروز گفت که هنوز پیشنهادی رسمی برای دپای از بارسلونا دریافت نکرده اند .

 

تبادل اومتیتی

موندو دپورتیوو و اسپورت


رئیس لیون احتمال تبادل بازیکن را رد کرد زیرا مشکل حقوق بالای اومتیتی است .

 

در مورد وضعیت مصدومیت های ساموئل هم تردیدهایی وجود دارد .

 

اریک گارسیا

موندو , مارکا و اسپورت :


سیتی اقدام به خرید روبن دیاس کرده است که این میتواند اریک گارسیا را به بارسلونا نزدیک تر کند . آنها همچنین نتان از بورنموث و لاپورته را در اختیار دارند بنابراین گارسیا جایی در ترکیب اصلی سیتی نخواهد داشت .

 

سیتی برای گارسیا 30 میلیون یورو میخواهد که بارسلونا حاضر به پرداخت این مبلغ نیست و کاتالان ها تنها آماده هستند تا نیمی از آن را بپردازند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.