پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جزئیات تازه ای از آخرین ساعت های نقل و انتقلاتی تابستانی بارسا فاش شده است

کد خبر : 104534  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 مهر 1399
ادعای فرانس فوتبال

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در آخرین روز و ساعت های نقل و انتقالاتی تابستانی به دنبال خرید ممفیس دپای بود

 

در حقیقت طبق گزارش فرانس فوتبال بارسلونا تا روز دوشنبه 5 اکتبر برای انتقال بازیکنانش تلاش کرد , بارسلونا و منچستریونایتد 48 ساعت زودتر از پایان نقل و انتقالات توافق کرده بودند که عثمان دمبله به این تیم منتقل شود بارسا با این انتقال هم میتوانست بازیکن جدیدی بخرد و هم پول بدست می آورد و هم از یک دستمزد زیاد راحت میشد . از طرفی دیگر بارسا را لیون به توافق رسیده بود که دپای را از این تیم به خدمت بگیرد و مدت ها قبل هم توافق شخصی با بازیکن انجام شده بود.

 

باشگاه لیون هم اسلام سلیمانی از لستر را جانشین دپای در تیمش میکرد و در نتیجه دو بازیکن منتظر تصمیم نهایی عثمان دمبله بودند.

 

روز دو شنبه 25 اکتبر ساعت 21:30 و چند ساعت مانده تا پایان نقل و انتقالات ( 1:30 ) توافق نامه برای عثمان دمبله ارسال شد تا با امضای آن وی به یونایتد منتقل شود , ساعت 10:30 عثمان دمبله اعلام کرد که قصد خروج از بارسلونا را ندارد حرکتی شبیه به سال 2019 که در ان زمان مانع از انتقال نیمار جونیور شد.

 

با رد درخواست تمامی احتمالات و انتقالات باشگاه ها هم رد شد سلیمانی در لستر ماند و دپای هم در لیون باقی ماند و حالا باید منتظر بازار نقل و انتقالات ژانویه بود.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.