پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرجینیو دست : انتقال به بارسا بحث درخصوص بالا بودن و بالای جهان بودن است !

کد خبر : 104622  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 آبان 1399

اختصاصی بارسا نیوز - سرجینیو دست خرید خوبی برای بارسلونا بوده است چون از همان اول به ترکیب اصلی راه پیدا کرده است

 

او خیلی زود اولین بازی خود را با پیراهن بارسا انجام داد و خیلی زود در ترکیب اصلی تیم هم قرار گرفت حالا او در خصوص تصمیم برای رفتن به بارسا را توضیح میدهد

اژاکس یک باشگاه خارق العاده است یک باشگاه عالی است من نیمی از عمرم را آنجا بودم و تفاوت فعلی بین بالا بودن و بالای جهان بودن است. بارسلونا در سطح بالاتری است و همه چیز اینجا بزرگ تر است استادیوم , شهرک ورزشی , کارکنان , تمرینات و.. ده ها نفر هر بار منتظر شما است.

دست ادامه داد :

در آژاکس هم میتوانید چیزی شبیه به این ها را پیدا کنید اما کوچک تر . ممکن است مردم فکر کنن من زود به بارسا آمده ام و باید مدت بیشتری را در تیم میماندم وقتی برای زندگی به اسپانیا میروید اسپانیایی را زودتر یادمیگیرد اگر در هلند میماندم مثل تماشاکردن آن از تلویزیون بود. بنظرم وقتی اینجا هستم رشدم سریعتر میشود و میتوانم به سطح خاصی برسم این یک چالش است اما ان را دوست دارم اگر موفق شوم با تیم هماهنگ شوم اینده درخشانی برای خودم رقم خواهم زد.

تجربه اولین تمرین ؟

اینجا سطحش از آژاکس بالاتر است , بازی سریعتر است اما چیزی که تفاوت اصلی را رقم میزند سطح بازیکنان است. من بازیکنان زیادی را میبینم که میخواهم از آن ها یادبگیرم ولی نسبت به خودم هم کاملا منتقد هستم این در خصوص مسائل ورزشی و شخصی ام صدق میکند از هم تیمی هایم میخواهم که به من برای بهتر شدن کمک کنند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.