پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یانگ: میخواهم برای اولین بار در الکلاسیکو پیروز شوم. مسی بهترین بازیکن جهان است !

کد خبر : 104693  |  زمان ارسال : شنبه 3 آبان 1399
رئال مادرید رقیب بزرگی است

اختصاصی بارسانیوز- بارسلونا امروز به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

 

به گزارش اسپورت بارسلونا فصل قبل در هیچ الکلاسیکویی برنده میدان نشد، آنها در نیوکمپ با نتیجه 0-0 مساوی کردند و در برنابئو با نتیجه 2-0 مقابل سفیدپوشان شکست خوردند.

 

دی یانگ درباره الکلاسیکو میگوید:

رئال مادرید رقیب بزرگی است و این یک مسابقه بسیار سخت خواهد بود اما ما به خودمان بسیار باور داریم. ما تیم خوبی داریم و دراین فصل شروع بسیار خوبی داشتیم، پس به این بازی امیدوار هستیم.

 

دی یانگ درباره این که تابه حال در هیچ الکلاسیکویی برنده نشده گفت:

این خجالت آور است. متفاوت خواهد بود اما هنوز هم بزرگترین مسابقه جهان است  میخواهم احساس پیروزی در الکلاسیکو را تجربه کنم. تیمی همچون رئال مادرید بهترین بازیکنان این سیاره را دراختیار دارد و رقابت با آنها بسیار جذاب خواهد بود تا ببینیم کدام برنده خواهد شد.

 

دی یانگ درباره برگزاری بازی پشت درهای بسته گفت:

این بازی متفاوت خواهد بود. تمام جهان هفته هاست که درباره این بازی صحبت میکنند، شما این موضوع را وقتی که در خیابان ها قدم میزنید متوجه می شوید. مردم کنار شما می آیند و میگویند که این  مهم ترین بازی برای ما است و شما باید برنده شوید و چیزهایی ازاین قبیل... میتوان گفت این یک مسابقه ویژه و خاص برای همه است.

 

دی یانگ درباره مسی گفت:

این خوب است که بازیکنی همچون مسی در تیم داشته باشیم چون او بهترین بازیکن جهان است. ما میدانیم که مسی میتواند از هرنقطه زمین یا گل بزند یا پاس گل بدهد. شما میتوانید همیشه توپ را به او بدهید و او به ندرت توپ را از دست خواهد داد. او قطعا موقعیتی خواهد ساختو وظیفه ما این است که کارها را برای او راحت تر کنیم تا وی تفاوت ها را ایجاد کند.

 

دی یانگ درباره کومان گفت:

کومان راحتی و آرامش را برای تیم به ارمغان آورده است. او کارهای زیادی درهرجلسه تمرینی انجام میدهد. همه چیز با حضور کومان مثبت بوده است.

 

فرنکی درباره بازگشت کوتینیو به تیم گفت:

او بازیکنی خارق العاده است. از نظر تاکتیکی او بازیکنی بسیار موثر است و خیلی سخت کار و تمرین میکند. این خوب است که کوتینیو جزوی از تیم است چون او یکی از بهترین های جهان است.

 

دی یانگ درباره فصل قبل گفت:

نا امید کننده بود. فصل قبل پیچیده بود، وقتی برای باشگاهی مثل بارسلونا بازی میکنید و هیچ جامی کسب نمیکنید خیلی بد است، اما امیدواریم که همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود.

 

ستاره هلندی در پایان گفت:

ما آرام هستیم، گروه به خوبی درحال پیشرفت است و بهترین بازیکنان جهان را دراختیار داریم اما همه به صورت یک تیم هستیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.