پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کومان : در برابر یوونتوس شخصیت خودمان را نشان دادیم . دی یونگ میتواند در دفاع بازی کند . استعفای بارتومئو ؟

کد خبر : 104881  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 آبان 1399
کومان به تمجید از شاگردانش مقابل یوونتوس پرداخت

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان برای پیروزی تیمش مقابل یوونتوس در تورین ارزش زیادی قائل است . او از بازیکنان خود در این بازی بسیار راضی است اما از اینکه گل های بیشتری به ثمر نرسید ابراز تاسف کرد .

 

او گفت :

ایجاد موقعیت مهم است . از این لحاظ برتر بودیم . عمق داشتیم . نتیجه عادلانه است .

 

موقعیت های واضحی داشتیم اما بدشانس بودیم - ضربات آخر میتوانست بهتر باشد .

 

مهاجم ها ؟

خوب نیست فقط کار یک گروه را برجسته کنیم . تیم اعتماد به نفس و ایمان خود را نشان داد . در برابر تیم قدرتمندی شخصیت خودمان را نشان دادیم .

 

تغییرات مدیریتی :

فکر میکنم باید به مسائل ورزشی فکر کنیم و تصمیمات درباره رئیس باشگاه روی ما تاثیری ندارد . این من را نگران نمیکند . ما انرژی خود را صرف فوتبال میکنیم . بقیه چیزها دست ما نیست .

 

بهترین بازی فصل بود ؟

فکر میکنم بازی عالی انجام دادیم و فوتبال خودمان را انجام دادیم . موقعیت های زیاد گلزنی ساختیم و باید کار را خیلی زودتر تمام میکردیم . من از بازی و شخصیت تیم خوشحال هستم . پیروزی بزرگی بود .

 

پدری ؟

کار من برجسته کردن کل تیم است . با در نظر گرفتن سن پدری , او چشمگیر است . امروز شخصیت خودش را در زمین نشان داد . با وجود سن کم با آرامش کار میکند . او بازیکن بزرگی برای این بارسلونا میشود .

 

خروج بارتومئو ؟

فکر نمیکنم روی من تاثیری بگذارد . اگر روی من تاثیرگذار باشد با من صحبت خواهند کرد . ( اشاره به خروج کومان تحت مدیریت جدید ) . من برای بارسلونا کار میکنم و بدنبال بهترین نتایج هستم . امور غیرورزشی در دست من نیست .

 

پیروزی قاطعانه تر ؟

نمیدانم اما فکر میکنم میتوانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم . باید خیلی زودتر کار را تمام میکنیم . البته اعتراف میکنم که گریزمان 2 بار بدشانسی آورد .

 

استعفای بارتومئو

نمیتوانم بگویم که متعجب شدم . مسائل زیادی وجود داشت و رئیس باشگاه تصمیمی گرفت که به صلاح باشگاه باشد و به خاطر شرایط اظهار نظر نمیکنم .

 

گریزمان چه چیزی کم دارد ؟

برای بازیکنان وقتی شانس با آنها یار نیست یک راه حل وجود دارد : ادامه ی کار . ( بالاخره ) گل می زند . تردیدی ندارم .

 

خط دفاع ؟

سعی کردیم یک مدافع میانی جذب کنیم که نشد . میخواستیم به جای 3 مدافع میانی , 4 تا داشته باشیم ( اومتیتی هم حساب کرد ) . اگر آراخو مصدوم شده باشد باید دنبال احتمالات باشیم . میدانیم که دی یونگ گاهی به عنوان مدافع میانی در آژاکس بازی میکرد . فکر میکنم خیلی خوب بود . اگر بازیکنان نداشته باشیم او آنجا بازی میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.