پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو : بازیکنانی که کومان آن ها را فراموش کرده است

کد خبر : 104933  |  زمان ارسال : جمعه 9 آبان 1399
احتمال خروج برخی در زمستان وجود دارد

اختصاصی بارسا نیوز - باید منتظر خروج برخی از بازیکنان باشیم.

 

طبق گزارش موندو ، بارسلونا تا به اینجای کار 7 بازی رسمی انجام داده است. 5 بازی در لیگ و 2 بازی در لیگ قهرمانان اروپا و به نوعی تیم اصلی مرد هلندی حالا دیگر مشخص شده است. تراشتگن و اومتیتی بازیکنانی هستند که به علت مصدومیت هنوز نتوانستند تیم را همراهی کنند.

 

کومان از 21 بازیکنی که در حال حاضر در اختیار دارد برخی را به صورت کامل فراموش کرده است. به عنوان مثال کارلس آلنیا هنوز برای تیم به میدان نرفته و به نوعی جایی در برنامه های کومان ندارد. ریکی پویچ هافبک خلاق بارسلونا نیز تنها 3 دقیقه در مقابل ختافه به کار گرفته شد.

 

جونیور فیرپو تا به اینجای کار 28 دقیقه مقابل فرانس واروش و یوونتوس بازی کرده است. مارتین بریتویت هم که تنها مهاجم نوک تخصصی باشگاه است 10 دقیقه مقابل ختافه ، 3 دقیقه مقابل رئال مادرید و 1 دقیقه مقابل یوونتوس به کار گرفته شده است. شرایط برای برخی روشن شده است.

 

در ابتدای فصل کومان به پویچ اعلام کرده بود که دقایق کمی بدست می آورد اما بازیکن تصمیم گرفت در بارسلونا ادامه بدهد. آلنیا به احتمال قوی در زمستان باشگاه را ترک میکند. جوردی آلبا در ادامه به استراحت نیاز دارد و این فرصت به فیرپو برای خودنمایی میرسد.

 

این بازیکنان جایگاه خاصی در برنامه های کومان ندارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.