پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یازیچی / ترکی که رویای بارسلونا را در سر دارد

کد خبر : 105177  |  زمان ارسال : جمعه 16 آبان 1399
یازیچی در لیگ اروپا دو مرتبه هتریک کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - این بازیکن ترک تبار از بهترین های حال حاضر اروپا است.

 

طبق گزارش as ، این دوره در لیگ اروپا با درخشش یوسف یازیچی ترک تبار همراه شده است. هافبک هجومی لیل در دو دیدار تیمش در لیگ اروپا موفق شده دو مرتبه هتریک کند. این بازیکن در سن سیرو مقابل آث میلان موفق شد 3 گل برای تیمش ثبت کند و ثابت کند که توانایی بالایی دارد.

 

یازیچی محصول آکادمی ترابوزان اسپور است که در سال 2019 با 17.5 میلیون یورو راهی لیل فرانسه شده است. درخشش این بازیکن در فاز هجومی مقابل آث میلان نشان میدهد که بازیکن آینده درخشانی در پیش دارد. او پتانسیل بالایی دارد و میتواند فرانسه را به مقاصد دیگر ترک کند.

 

منچستر یونایتد ، پاریسن ژرمن و یوونتوس زمانی که او در ترکیه بود وضعیتش را دنبال می کردند و چند باشگاه اسپانیایی نیز به دنبال جذب بازیکن هستند. یازیچی در مورد انتقال به لیل صحبت کرده است.

 

من پیشنهاد لیل را با وجود اینکه چند پیشنهاد جالب و جذاب از اسپانیا دریافت کرده بودم انتخاب کردم. سران این باشگاه فرانسوی پروژه ای را به من پیشنهاد کردند که باعث من من متقاعد شوم. من خودم فکر می کردم که در لیل میتوانم خیلی زود سازگار شوم. من هر کاری که بتوانم برای موفقیت لیل انجام می دهم و سپس در صورت امکان می توانم راهی فوتبال اسپانیا بشوم. ( این بازیکن چپ پا است و 23 سال سن دارد )

 

یوسف یازیچی علاقه زیادی برای حضور در بارسلونا دارد. این بازیکن در این فصل در 11 بازی موفق شده 7 گل را ثبت کند. درخشش بزرگ بازیکن در لیگ اروپا بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.