پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن : فقط پیکه حس شوخ طبعی من را درک میکند . امیدوارم سوارز موفق باشد اما نه جلوی من . اینیستا واقعا بزرگ است

کد خبر : 105605  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 آبان 1399
بخش چهارم مصاحبه

اختصاصی بارسا نیوز - مارک آندره تراشتگن از مصدومیت رهایی یافته و دوباره تبدیل به سنگربان اول تیم شده است . این بازیکن آلمانی پیش از بازی با اتلتیکو مادرید به گفتگو با تلویزیون بارسلونا نشست .

 

 

پیکه :

او شخصیت خاصی دارد و بسیار شوخ طبع است و ما کاملا همدیگر را میفهمیم . او متوجه شوخ طبعی من میشود , بقیه اینطور نیستند . ما زیاد صحبت میکنیم و سعی میکنیم بهترین کار را برای یکدیگر انجام دهیم .

 

لوئیس سوارز :

همزمان با هم رسیدیم ( به بارسلونا آمدیم ) و لحظات بسیار خوبی را با هم به اشتراک گذاشتیم . او همیشه در هرکاری احساساتی است و کاری که انجام میدادیم را همیشه دوست داشت و او یک اسطوره باشگاه است . برای او بهترین ها را آرزو میکنم به جز وقتی که مقابل من بازی میکند .

 

راکیتیچ :

او شخص بسیار خاصی است و دوستی خاصی داریم . او یک فرد بزرگ و یک فوتبالیست بزرگ است . در ابتدا خیلی به من در آموختن زبان کمک کرد زیرا ما با هم آلمانی حرف میزدیم ( راکیتیچ به 6 زبان مسلط بود ) . من از او برای کمک هایش متشکرم .

 

اینیستا :

او بزرگ است , به عنوان یک فرد بالاتر از همه بود . او وقتی در بازی چیزهایی را میبیند برای من پیام میفرستد . در ابتدا ( حضورم در بارسلونا ) در اتوبوس کنار او مینشستم و او به من کمک میکرد . او فراتر از یک فوتبالیست است . به عنوان یک فرد نیز 10 است ( بهترین ) . در زمان های بد مخصوصا در سال های اول حضورم او همیشه با من بود و همیشه روی من حساب میکرد . او بی نظیر است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.