پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک هوادار بارسلونا : کومان باید کار گواردیولا را تکرار کند !

کد خبر : 105614  |  زمان ارسال : پنجشنبه 29 آبان 1399
متنی که در زیر میخوانید نظر یکی از هواداران بارسلونا است . شما میتوانید در تایید یا رد آن یادداشت خود را به صورت کامنت ارسال کنید .

اختصاصی بارسا نیوز - یک هوادار بارسلونا در سایت ردیت در نظری جالب به مقایسه ی شرایط رونالد کومان و پپ گواردیولا پرداخت و ابراز امیدواری کرد که رونالد همان کاری را انجام دهد که پپ با آوردن بوسکتس و دیگران انجام داد .

 

او نوشت :

اگرچه گواردیولا یک تیم کلاس جهانی را به ارث برده بود اما او بازیکنان خوبی مانند بوسکتس , داوید ویا و دنی آلوز را وارد ترکیب کرد . همچنین باعث رشد بلوغ بازیکنانی مانند آندرس اینیستا و لئو مسی شد که نقش خامه روی کیک را داشت .

 

کومان نیز این فرصت را دارد تا با بازیکنانی مانند فاتی , پدری و جوانانی مثل دی یونگ و ریکی پویچ در خط میانی همین کار را انجام دهد و بازیکنانی مثل لنگله , سرجینیو دست و آراخو در دفاع . و امیدوارم که وقتی اومتیتی بهبود یافت او هم بهتر شود .

 

کومان همچنین میتواند بازیکنانی مثل کوتینیو , دمبله و گریزمان را نیز تغییر دهد . او به عنوان مربی , بهترین فرصت را دارد تا ما را زنده کند و به بارسایی که میشناسیم بازگرداند .

 

گفتنی است کاری که کومان اکنون انجام میدهد مطمئنا یک انقلاب به نظر میرسد زیرا او از سیستم جدید 4231 استفاده میکند و همچنین جوان ترین ترکیب سال های اخیر را در اختیار دارد . البته کومان در لالیگا قانع کننده نبوده است اما در لیگ قهرمانان امیدوارکننده تر ظاهر شده است .

 

بارسلونا تاکنون در 6 بازی پیروز , 2 باخت و 2 تساوی زیر نظر کومان داشته است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.