پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چگونه سرالکس فرگوسن به قدرت محض بارسای گواردیولا اعتراف کرد ؟

کد خبر : 105624  |  زمان ارسال : پنجشنبه 29 آبان 1399
هیچکس تاکنون ما را اینگونه محو نکرده بود

اختصاصی بارسا نیوز - سرمربی منچستریونایتد در فینال 2011 محسور بازی بارسلونا شد . او گفت که بارسای گواردیولا بهترین تیمی است که در تمام دوران مربیگری با آن مواجه شده است . او همچنین اعتراف کرد که یونایتد قادر به کنترل مسی نبود اما این موضوع او را متعجب نکرد .

 

به نقل از گاردین , سرالکس فرگوسن در سال 2011 پس از باخت به بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت :

آنها با شیوه ای که پاس میدهند شما را محسور میکنند . من انتظار داشتم که به خصوص بعد از استراحت بین دو نیمه بهتر کار کنیم اما اینطور نشد . تیم های بزرگ دوره هایی دارند و در حال حاضر آنها در اوج دوران خود هستند . آنها بهترین در اروپا هستند و هیچ سوالی درباره این وجود ندارد .

 

در دوران من به عنوان مربی , باید بگویم که آنها بهترین تیمی هستند که با آنها مواجه شده ایم . همه این را تایید میکنند و من هم قبول میکنم .

 

آسان نیست وقتی اینگونه شما را شکسته اند به روش دیگری فکر کنید . هیچکس ما را اینگونه محو نکرده بود . برای آنها لحظات بسیار خوبی است . آنها شایسته هستند زیرا به درستی بازی میکنند و از فوتبالشان لذت میبرند .

 

اما مشخص نیست چقدر طول میکشد . اینکه آیا آنها میتوانند برای این تیم جایگزین پیدا کنند , فلسفه آنها درست است اما یافتن بازیکنانی مانند ژاوی , اینیستا و مسی همیشه سخت است . ما هرگز مسی را کنترل نکردیم اما این حرف را افراد زیادی مجبور شده اند در این سال ها بگویند . آنها از لحظه ای که اکنون دارند لذت میبرند .

 

گفتنی است که بارسلونا در فینال 2011 به لطف گل های پدرو , مسی و داوید ویا موفق به شکست منچستریونایتد با نتیجه 3-1 شد که این دومین قهرمانی بارسا با پپ گواردیولا در اروپا بود .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.