پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لاپورتا با توپ پُر به انتخابات می آید !

کد خبر : 105710  |  زمان ارسال : شنبه 1 آذر 1399
گزارشی از مارکا : لاپورتا مورد علاقه ترین نامزد

اختصاصی بارسا نیوز - چندماه تا رقابت انتخاباتی ریاست بارسلونا باقی مانده است . پس از استعفای بارتومئو , همه چیز به آرامی آماده میشود . درحالی که ویکتور فونت میگوید طی 5 سال گذشته در حال کار روی یک پروژه بوده , خاویر ویاخوانا و تونی فریکسا در مراحل اولیه تهیه برنامه هایشان هستند .

 

البته هیچکدام از آنها به اندازه خوان لاپورتا مورد علاقه نخواهند بود . لاپورتا در حال تشکیل یک تیم است . او در جستجوی اعضای هیئت مدیره خود با افراد مورد اطمینان اش تماس میگیرد زیرا میداند بخش بزرگی از هواداران او را میخواهند . اما او همچنین میداند که با وجود مشکلات مالی فراوان کار در نیوکمپ آسان نخواهد بود .

 

نقطه قوت او داشتن حمایت بخش بزرگی از طرفداران به خصوص اعضای جوان تر است . اما اعضای مسن تر کمتر به او تمایل دارند . اعضای مسن یکی از دلایل بزرگ شکست لاپورتا در انتخابات 2015 هستند .

 

لاپورتا اگرچه در انتخابات قبلی شکست خورد اما او بزرگترین بازنده تاریخ انتخابات باشگاه شد زیرا تاکنون کسی با میزان رای او شکست نخورده بود اما بارتومئو به لطف 3 گانه در آن فصل موفق به اینکار شد .

 

رابطه خوب لاپورتا با جوردی کرایف نیز موضوع مهمی است . او همچنین با خورخه مندس و مینو رایولا نیز رابطه نزدیکی دارد که قبلا به او برای جذب بازیکن کمک کرده بودند . کرایف نیز همیشه از لاپورتا حمایت میکرد اما به نظر میرسد ژاوی اکنون حامی ویکتور فونت است .

 

لاپورتا حامی 4 ستون بارسلونا یعنی سبک کرایف , هویت کاتالان , لاماسیا و همکاری با یونیسف بود . لاپورتا بدون اینکه حتی صحبتی به صورت علنی درباره حضور در انتخابات کند , مورد علاقه بسیاری است . حتی رقیبان انتخاباتی نیز میدانند که  از او پشتیبانی بسیار خوبی میشود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.