پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گریزمان بدنبال تغییر وضعیت خود در بارسلونا است ؟

کد خبر : 105838  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 آذر 1399
گریزمان پس از مصاحبه اخیر خود موفق به گلزنی در بازی سه شنبه شب شد

اختصاصی بارسا نیوز - گزارشی از مارکا : بارسلونا برای تغییر شرایط خود در لالیگا به بهترین بازیکنانش نیاز دارد زیرا آنها اکنون صعود به مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان را قطعی کرده اند . یکی از بازیکنان آنتوان گریزمان است .

 

مهاجم فرانسوی به خصوص پس از مصاحبه اخیر خود تبدیل به یکی از بازیکنان مورد بحث تیم شده است اما او سه شنبه شب ( با گلزنی مقابل دیناموکیف ) به روشی عالی به ( حواشی ) پاسخ داد .

 

در این بازی کومان تعدادی مصدوم داشت و همچنین به مسی و دی یونگ نیز استراحت داد . گریزمان نیز دقایقی بیشتر بازی نکرد اما این واقعیت که او گل زد و آن را به خوبی جشن گرفت میتواند نشانه ای برای تغییر اوضاع باشد .

 

واقعیت این است که گریزمان به مبلغ 120 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید خریداری شد اما گریزمان واقعی در بارسلونا فقط در طول چند بازی دیده شده است . او در 5 فصل حضور در تیم پایتخت اسپانیا 133 گل زد و 50 پاس گل داد و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شد . با این حال از زمان پیوستن به بارسلونا در تابستان 2019 بیشتر صحبت هایی که درباره او مطرح میشود به عدم درک او از هم تیمی هایش در زمین مربوط است - یعنی لیونل مسی - و البته هماهنگی کامل با سبک بازی بارسلونا .

 

در طول مصاحبه اخیر او اعتراف کرد که انتقادات را درک کرده و به صراحت گفت که رابطه خوبی با لئو مسی دارد و تاکید کرد که بدنبال نمایش بهترین نسخه عملکردی اش در زمین است . این بازیکن 29 ساله فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی هایش دارد - مخصوصا در شرایطی که احتمال خروج مسی نیز در تابستان وجود دارد و آنسو فاتی نیز 4 ماه از میادین به دلیل مصدومیت دور است .

 

گریزمان در این فصل تاکنون 1 گل برای بارسلونا در لیگ قهرمانان و 2 گل در لالیگا به ثمر رسانده است . از ستاره جام جهانی 2018 انتظار خیلی بیشتری وجود دارد . هیچ بهانه ای برای یک بازیکن بارسا نیست . چند بازی بعدی میتواند راهی برای تعیین آینده ی او در نیوکمپ باشد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.