پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش جالب مارکا به درخشش دمبله و بریت ویت !

کد خبر : 106091  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 آذر 1399
کومان بازیکنان با استعدادی دارد

اختصاصی بارسا نیوز - دمبله : چهار فصل طول کشید تا دمبله شروع به شبیه شدن به یک بازیکن بارسلونا کند . این بازیکن فرانسوی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا که با برد 3-0 به پایان رسید به تیم کمک کرد .

 

یک شب راحت برای کومان در مجارستان بود و آنها به رکورد 100 درصد پیروزی در گروه G ادامه دادند .

 

هواداران بارسلونا در نهایت , شروع به دیدن این موضوع کردند که چرا در سال 2017 آن همه پول صرف خرید دمبله از بورسیا دورتموند شد .

 

سرجینیو دست ; راک اند رول

بارسلونا عجب بازیکنی به خدمت گرفته است ! یک مدافع راست جوان که یکی از مهمترین نکات مثبت تیم در اول فصل بوده است و توانایی های خود را یکبار دیگر , اینبار در بوداپست نشان داد .

 

بریت ویت ; پر تب و تاب

بریت ویت برای نقش خود در این بارسلونا مدعی است . فصل گذشته خیلی ها خرید او را توسط بارسلونا یک شوخی میدانستند اما او حالا در حال جولان دادن است و در 3 بازی متوالی گلزنی کرده و شرایط تیم در خط حمله را بهبود بخشیده است . قرارگرفتن او در موقعیت 9 باعث بهبود شرایط وینگرها شده و تیم از او قدردانی میکند .

 

ترینکائو ; چقدر دردناک

ترینکائو مطمئنا با ناراحتی به خانه بازمیگردد . بازیکن پرتغالی همه چیز را برای یک بازی خوب در اختیار داشت اما در لحظه سرنوشت ساز اوضاع برای او بد رقم خورد . شوت بد در آخرین لحظه , پاس آخری که خوب پیش نرفت . در هر صورت او نشان داده که میتواند شروع کننده باشد . این میتواند به اعتماد به نفس و نظم او کمک کند . او کیفیت بالایی دارد اما اگر تداوم نداشته باشد اوضاع برایش دشوار خواهد شد .

 

کومان ; تشویق

بارسلونا با کومان در حال پیشرفت است . لیست تیم او برای این بازی , بدون لیونل مسی که در خانه ماند , باعث شد تا او جوانان و باتجربه ها را با هم مخلوط کند و به بازیکنانی که در حاشیه بودند دقایق بیشتری بازی بدهد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.