پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرمربی سابق آرائوخو: اتلتیکومادرید و رئال مادرید هم به دنبال جذب وی بوند

کد خبر : 106756  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 دی 1399
رامون پلانس در نهایت آرائوخو را به بارسلونا آمد

اختصاصی بارسانیوز- رونالد آرائوخو یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در بازی های اخیر بوده است.

 

به گزارش مارکا، رونالد آرائوخو به یکی از مهره های غیرقابل جایگزین در ترکیب بارسلونا تبدیل شده است. سرمربی سابق وی در رنتیستاس یعنی سرجیو کابررا میگوید که رئال مادرید و اتلتیکومادرید هم علاقه مند به جذب وی بودند ولی وی درنهایت به بارسلونا پیوست.

 

کابررا میگوید:

من دوستی در اسپانیا دارم که به اروگوئه و آرژانتین زیاد سفر میکند. او بازی آرائوخو را دید و توجه وی را جلب کرد، بعد از زمانی که به اسپانیا برگشت نزد رامون پلانس که مدیر ورزشی ختافه رفت و با او ملاقات کرد و درباره آرائوخو با وی صحبت کرد. سه ماه بعد پلانس به بارسلونا رفت و آرائوخو را با خود به آنجا برد.

 

رئال مادرید و اتلتیکومادرید؟

او میتوانست به رئال مادرید برود. من رابطه بسیار خوبی با رامون مارتینز دارم و درباره من از آرائوخو سوال پرسیده بود ولی درنهایت 8 یا 9 روز بعد بارسلونا، آرائوخو را جذب کرد. حتی اتلتیکومادرید هم آرائوخو را دنبال میکرد.

 

پویول؟

مقایسه کردن پویول با آرائوخو به او احساس مسئولیت میدهد. از نظر فیزیکی آنها میتوانند مانند هم باشند، پویول یک هیولا بود. برای این که وی مانند پویول شود وی باید چیزهای زیادی را برنده شود و این در یک شب اتفاق نمی افتد.

 

گلزنی؟

اگرچه او بازیکن بزرگی است اما ثبات زیادی هم دارد و به نوعی مشکل گشا است. او گل های زیادی را از روی ضربه آزاد، ضربه سر و کرنر به ثمر رسانده است. شاید این به این خاطر باشد که وی مدتی در پست مهاجم بازی میکرد. وقتی که او را برای رنتیستاس جذب کردیم در پست پیوت بازی میکرد اما شرایط را بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم که از وی در پست دفاع وسط استفاده کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.