پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یکسال از اخراج والورده گذشت : نه ستین و نه کومان , نتایج را بهبود نبخشیدند !

کد خبر : 107320  |  زمان ارسال : سه شنبه 23 دی 1399
یکسال از خروج ارنستو والورده از بارسلونا میگذرد . 13 ژانویه سال 2020 بود که ارنستو والورده به دلیل شکست مقابل اتلتیکو مادرید در سوپرجام اسپانیا اخراج شد .

اختصاصی بارسا نیوز - اسپورت نوشت : فردا 13 ژانویه است و یکسال از سقوط او از روی نیمکت مربیگری بارسلونا میگذرد . باشگاه بارسلونا پس از 4 روز بلاتکلیفی بعد از شکست در نیمه نهایی سوپرکاپ در نهایت ارنستو والورده را اخراج کرد .

 

والورده در بارسلونا 2 لالیگا , 2 کوپا دل ری و 1 سوپرکاپ اسپانیا بدست آورد . او در لیگ قهرمانان در سال اول برابر رم با شکست 3-0 و در سال دوم بعد از شکست 4-0 مقابل لیورپول حذف شد .

 

اکنون 365 روز از اخراج ارنستو میگذرد و به وضوح اعداد حرف میزنند : بارسلونا از زمان خروج والورده وضعیت خود را بهبود نداده است - نه با ستین و نه فعلا با کومان !

 

ارنستو والورده در 145 بازی مربی بارسلونا بود که 97 پیروزی , 32 تساوی و 16 شکست عملکرد او محسوب میشود . این یعنی والورده در 67 درصد بازی ها برنده شد .

 

کیکه ستین از 25 بازی روی نیمکت بارسلونا به میانگین برد 64 درصد رسید و رونالد کومان از 24 بازی خود موفق به کسب 15 برد شده که میانگین پیروزی او 62.5 درصد میباشد .

 

بیشتر بخوانید : نتایج کامل تیم رونالد کومان در این فصل !

 

جالب است که رونالد کومان روز چهارشنبه به آمار 25 بازی یعنی مشابه کیکه ستین میرسد و اگر برابر سوسیداد پیروز شود درصد او با کیکه ستین برابر میشود . در غیر این صورت میانگین او در تعداد بازی مشابه از کیکه ستین بدترخواهد بود .

 

گفتنی است والورده در 25 بازی نخست خود به عنوان مربی بارسلونا رکوردهایی به وضوح بهتر از ستین و کومان داشت : 18 پیروزی , 5 تساوی و تنها 2 باخت که 2 شکست والورده در ابتدای فصل برابر رئال مادرید در سوپرجام اتفاق افتاد و بعد از آن بارسلونا در 29 بازی شکست نخورد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.