پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس کومان : در فینال به آماده ترین بازیکنان بازی میدهم . پیروی از برنامه مهمتر از دادن انگیزه است . حضور مسی ؟

کد خبر : 107442  |  زمان ارسال : شنبه 27 دی 1399
کنفرانس به صورت زنده پوشش داده شد . از این که همراه ما بودید سپاسگزاریم

رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فینال سوپرجام مقابل اتلتیک بیلبائو شرکت کرد . او حضور مسی در بازی فرداشب را مشروط به نظر خود بازیکن کرد !

 

به پایان رسید

 

وضعیت تیم :

تیم خوب است و از بازی در فینال خوشحالم . 3 الی 4 روز ریکاوری برای بازی کافی است . حریف پیچیده ای داریم که سخت تلاش میکند و بسیار تیم رقابتی است . باید سعی کنیم بازی خودمان را انجام دهیم . دیدید که مقابل رئال خیلی خوب آنها را تحت فشار گذاشتند و اما ما باید در سطح خودمان باشیم .

 

وضعیت مسی ؟

لئو دیروز به صورت انفرادی تمرین کرد . امروز او در ادامه تمرین میکند و خواهیم دید . او به این فکر میکند که آیا آنجا ( در مسابقه فینال ) حضور خواهد داشت یا نه . بازیکن حرف آخر را میزند زیرا بدن خودش را میشناسد . فردا صبح متوجه خواهیم شد و امیدواریم که بتواند بازی کند .

 

گارسیا نمی آید :

میگویند که ناراحت یا نگران هستم . من خوب و خوشحالم . من محدودیت های مالی باشگاه را میدانم و اگر امکان ( خرید گارسیا ) را نداشته باشیم ادامه خواهیم داد .

 

داشتن مسی در فینال ؟

برای هر مربی و هر تیمی داشتن بهترین ها به شما گزینه های بیشتری میدهد و اگر آن بازیکن شماره 1 جهان باشد این گزینه ها بیشتر خواهد بود . ما بدون لئو در نیمه نهایی برنده شدیم اما با او تیم اثربخشی بیشتری دارد و خلاقتی که او میدهد را گاهی فاقد آن هستیم که باعث قویتر شدن ما میشود .

 

اهمیت این جام :

این یک فینال و یک جام است و مهم است که نشان دهیم در مسیر درست قرار داریم . جامی که میتوانید در آن نام خودتان را بنویسید و برای بازیکنان , مربی و باشگاه مهم است .

 

مسیر درست :

با بردن جام ها همیشه به راحتی میتوان گفت در مسیر درست قرار دارید . با این حال یک فینال به تنهایی نشان دهنده مسیر ما نیست اما نشان میدهد که آیا پیشرفت کرده ایم یا نه که این مهم است . ما یک تیم قدرتمند هستیم که میجنگد .. ما باید توان زیادی را بگذاریم تا اتلتیک که آنها نیز با ظرفیت کامل خود می آیند ( را شکست دهیم ) .

 

شرایط بازی :

تمام بازی ها متفاوت هستند . مطمئنا آنها نیز برای بهبود خوشان شرایط تیم ما را تجزیه و تحلیل کرده اند , همانطور که ما اینکار را کردیم . باید در موارد زیادی آماده شویم . ما باید چیزهای زیادی را بهتر کنیم .

 

مصدومان ؟

روبرتو قبل از آنسو فاتی بازمیگردد اما نمیخواهم با مشخص کردن تاریخ به آنها فشار بیاورم زیرا باید خیلی خوب بهبود یابند . روبرتو ممکن است تا 2 هفته دیگر برگردد اما بازگشت فاتی طولانی تر است .

 

خروج نتو ؟

اگر درباره جوانان صحبت کنیم که باید دقیقه برای بازی داشته باشند تا پیشرفت کنند یک مساله جداست . وضعیت نتو فرق میکند . ایجنت او درخواست خروج داده و ما پاسخ منفی دادیم زیرا دروازه بان مهمی برای ما است و میخواهیم در تمام پست ها ذخیره های خوبی داشته باشیم .

 

چگونگی آماده کردن جوانان ؟

اعتماد به نفس در فینال با بازی آنها بدست می آید اما ما بازیکنان بالغ زیادی داریم  و جوانان از آنها باید یاد بگیرند و تجربه کسب کنند .

 

حذف رئال مادرید مقابل بیلبائو :

آنها فرصت های خودشان را داشتند اما بیلبائو اثربخشی بیشتری داشت و لیافت رسیدن به این مرحله را داشتند . این نشان میدهد که باید رقابت کنید و اتلتیک تیم باکیفیتی است .

 

انگیزه فینال ؟

انگیزه دادن در فینال برای بازیکنان ضروری نیست بلکه پیروی از برنامه هایی است که داریم . برای پیروزی اشتیاق زیادی داریم و آنچه نباید انجام دهیم آوردن فشار به خودمان است . میدانیم که میتوانیم یک جام کسب کنیم اما تنها در صورتی که از برنامه های خودمان پیروی کنیم .

 

برنامه بازی :

سیستم و روش بازی خودمان را در مرکز زمین و خط جلو و در تمام خطوط داریم . البته اگر او ( مسی ) آنجا باشد قویتر میشویم اما اگر لئو نباشد سعی میکنیم بازی خودمان را مثل زمانی که هست انجام دهیم .

 

آمادگی برای بازی :

همه باید ( در آمادگی ) 100 درصد باشند زیرا این یک فینال است هرچند آخرین بازی ما در این فصل نیست . این یک فینال است اما میخواهیم کسانی بازی کنند که در بهترین فرم باشند اما ریسک های غیرضروری نمیکنیم . در مورد لئو فردا صبح تصمیم گیری میشود و امیدواریم که باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.