پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسمی : امکان رای دادن از خانه در انتخابات بارسلونا برای اعضا وجود دارد

کد خبر : 107870  |  زمان ارسال : شنبه 11 بهمن 1399
برای اعضا با شرایط خاض امکان رای آنلاین وجود دارد.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش باشگاه بارسلونا ، بیش از 31000 عضو باشگاه بارسلونا می توانند از پست خانگی رای های خود را ارسال کنند.

 

این تصمیم جدای از شرایط همه گیری به دلیل اسن است که بعضی از اعضای باشگاه بالای 65 سال سن دارند یا راه دوری دارند و یا به دلیل بیماری امکان سفر را ندارند ، اجازه رای دادن از خانه را می دهد.

 

این امکان به خصوص در شرایط همه گیری کرونا بسیار مفید خواهد بود. در واقع 29% از اعضای باشگاه بالای 65 سال سن دارند و به دلیل همه گیری امکان سفر برای آن ها دشوار است.

 

زمانی که اعضا فرم این نوع رای گیری را پر می کنند ، دیگر نمی توانند در هیچ یک از مراکز دیگر به صورت حضوری رای بدهند. 4117 عضو طی 8 ساعت فرم های مربوطه پر کردند و این طرح مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

 

91% اعضای بالای 65 سال باشگاه ( 71% مرد و 29 زن ) ، در شهر بارسلون اقامت دارند. این بدان معنا است که از 99185 نفری که باید به نیوکمپ یا پالائو بلوگرانا بروند ، 28708 نفر می توانند بدون هیچ حرکتی رای بدهند که باعث کاهش تردد در این شرایط می شود.

 

در انتخابات حضوری نیز تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و در هر دو روش از رای های اعضا محافظت می شود و امکان تقلب وجود ندارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.