پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس کومان : ناامیدکننده است حتی بیشتر از بازی با پاری سن ژرمن . نباید انقدر فرصت از دست بدهیم . واکنش ؟

کد خبر : 108608  |  زمان ارسال : یکشنبه 3 اسفند 1399

اختصاصی بارسا نیوز - تیم کومان فرصت عالی برای کاهش فاصله با صدر جدول لالیگا را از دست داد . این هفته برای بارسلونا خیلی سخت بود زیرا بارسلونا چند روز قبل برابر پاری سن ژرمن نیز شکست خورد و امروز هم به تساوی برابر کادیز رسید .

 

احساسات شما از بازی :

خیلی ناامید هستم حتی بیشتر از سه شنبه ( باخت به پاریس ) , زیرا میتوانستیم فاصله را با تیم های بالایی کم کنیم . این بازی بود که مشکلات زیادی نداشتیم و تیم باید به خاطر کیفیتی که داشت برنده میشد ولی اینطور نشد .

 

کادیز ؟

مشکل این بود که نتیجه خفیفی داشتیم ( برد 1-0 تا دقیقه 88 ) و آنها میتوانستند در هر لحظه بازی را مساوی کنند و همین اتفاق هم رخ داد . اگر گل دوم را نزنید آنها میتوانند همیشه گل بزنند .. ایجاد موقعیت برابر آنها برای ما سخت بود زیرا خیلی عقب بازی میکردند و فضاهای کمی پیدا کردیم و شادابی لازم برای زدن گل دوم را کم داشتیم . فاصله گل کم در بازی هایی مثل امروز میتواند باعث این اتفاقات شود ..

 

باید آنچه اتفاق افتاده را تجزیه و تحلیل کرد مثلا در مورد پنالتی و کل بازی تا ببینید عملکرد چطور بوده است .

 

واکنش ؟

هنوز هم میتوانیم اینکار را انجام دهیم . هیچ تیمی نیست که در تمام بازی های خود برنده شود اما باید فرصت هایی مثل امروز را دیگر از دست ندهیم . باید مسئولیت پذیر باشیم و نشان دهیم که میتوانیم کاری کنیم .

 

پنالتی ؟

من تصاویر را به صورت سریع دیدم و به نظرم مشکوک بود اما میشد آن را پنالتی گرفت . برای مدافع مهم است که با توجه به موقعیت بازی کجا هست , نمیدانم لنگله باید برای گرفتن توپ این ریسک را میکرد یا نه , اما باید بازی را تجزیه و تحلیل کنم .

 

لیگ :

وضعیت از قبل پیچیده تر نیست . هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست و همچنین قرار نیست در هر بازی برنده شوند . هنوز گزینه هایی داریم . اما ما برای انجام اینکار 2 امتیاز مهم را از دست دادیم .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.