پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس کومان : به این پیروزی نیاز داشتیم . پدری بازیکن خیلی باهوشی است . عصبانیت مسی در نیمه اول ؟

کد خبر : 108705  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 اسفند 1399
کومان میگوید در این مقطع از فصل دیگر نباید در لالیگا امتیاز از دست داد و این غیرقابل بخشش است

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان که تیمش در 2 بازی قبلی برنده زمین را ترک نکرده بود امشب به این روند پایان داد . سرمربی هلندی معتقد است که بارسلونا در نیمه اول بازی با الچه خوب نبود اما در نیمه دوم پیشرفت کرد .

 

واکنش به نتایج بد اخیر ؟

پس از 2 نتیجه , به این پیروزی رسیدیم . ما در نیمه دوم عالی بودیم و اختلاف ایجاد کردیم . در نیمه اول باید عملکرد بهتری نشان میدادیم .

 

5 تغییر در ترکیب ؟

برای استراحت به بازیکنان اینکار را کردیم . بازی های زیادی در پیش رو داریم که این باعث میشود به جایی برسید که خسته باشید و انرژی نداشته باشید . خوشبختانه در نیمه دوم انرژی بیشتری گذاشتیم و به گل رسیدیم و کارها راحت تر شد .

 

مسی ؟

اگر بتوانیم مسی را در بین خطوط پیدا کنیم , بهتر میشود . برای حریفان هزینه خواهد داشت .

 

پدری ؟

وجود بازیکنانی که میتواند در چند پست مختلف بازی کنند همیشه مهم است . پدری میتواند اینکار را انجام دهد زیرا خیلی باهوش است .

 

بازی ؟

در نیمه اول به جز 2 صحنه بدون ریتم بودیم . در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و ریتم بهتری با توپ داشتیم . خیلی سریع هم به گل رسیدیم . در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول بودیم .

 

از سرعت بازی و بازی با توپ راضی نبودم . کمی کند بود . وقتی توپ را از دست میدادیم دفاع خیلی عقب بود . در نیمه دوم بهتر بودیم .
 

 

پیانیچ :

او باید ریتم خودش را بهتر کند و موقعیت بازی اش را بداند . وقتی بازیکنی تعویض میشود اینطور به نظر میرسد که در نیمه اول بد کار کرده است اما اینطور نبود . بقیه هم ریتم خوبی نداشتند . ما با دمبله میدان را باز کردیم و همچنین به لئو اجازه دادیم تا عمق داشته باشد . این دلیل تغییر بود .

 

نگرش تیم ؟

خوب بود . مشکل ریتم مربوط به نگرش تیم نیست . گاهی اوقات شرایط مختلفی باعث این مساله میشود و شرایط آنطور که میخواهیم پیش نمیرود . ما انسان هستیم .

 

روحیه تیمی ؟

امروز برنده شدیم و فردا ممکن است متفاوت باشد . طبیعی است که وقتی تیمی که در رده بالای جدول است مقابل کادیز 2 امتیاز از دست میدهد باید این احساس بد را با نتایج خوب در بازی های بعدی تغییر دهد .

 

عصبانیت مسی در نیمه اول ؟

همه دیدیم که تیم شدت و ریتم خوبی به خصوص در نیمه اول نداشت . خوب است که مسی به عنوان کاپیتان چنین چیزی را درخواست کند .

 

مشکل ریتم به دلایل ذهنی ؟

نباید فراموش کنیم که بازی های زیادی انجام میدهیم . بازیکنان خسته میشوند و تغییرات زیادی صورت میگیرد تا بازیکنان تازه نفس باشند . ما همیشه بدنبال بهترین ها برای بازی هستیم . بازیکنانی مثل گریزمان خیلی زیاد در ترکیب قرار گرفته اند . باید بدنبال تازگی باشید و این طبیعی است . ما بیشتر از 11 بازیکن داریم و گاهی اوقات باید تغییر ایجاد کنیم .

 

پیروزی برای افزایش اعتماد به نفس ؟

مهم است زیرا در ابتدای فصل امتیازات زیادی از دست دادیم و بیشتر آنها در خانه بود . اگر بیشتر و بیشتر برنده نشویم , شانسی نخواهیم داشت . در 13 یا 14 بازی آخرمان در لالیگا تقریبا عالی کار کردیم و مشکل ما اوایل فصل بوده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.