پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیکنان قرضی هدف بعدی مدیریت جدید بارسا

کد خبر : 109824  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 فروردین 1400
با توجه به شرایط اقتصادی بارسلونا ، محتمل ترین راه فروش بازیکنان قرضی است.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش ESPN ، مدیران بارسلونا در حال آنالیز و ارزیابی شرایط بازیکنان قرضی بارسلونا هستند و می خواهند تصمیم بگیرند که کدام بازیکنان راه برگشت به نیوکمپ را پیدا خواهند کرد.

 

بارسلونا در حال حاضر 6 بازیکن قرضی دارد که در سایر تیم ها مشغول به بازی هستند و به نظر نمی رسد با توجه به شرایط فنی آن ها و البته شرایط اقتصادی بارسلونا تعداد زیادی از آن ها بتوانند به تیم اصلی بازگردند.

 

کارلس آلنیا ، امرسون رویال ، خوان میراندا ، سرجی آکیمه ، مونچو و ژان کلر تودیبو بازیکنان قرضی بارسلونا هستند. تودیبو عملکرد نسبتا خوبی در تیم نیس داشته است ، اما به نظر نمی رسد بتواند حداقل برای فصل آینده جایی در خط دفاعی بارسلونا داشته باشد.

 

از طرفی امرسون مشتریان زیادی در بازار دارد که یکی از آن ها تیم پاری سن ژرمن است. در صورت ماندن سرجی روبرتو در بارسلونا ، امرسون فروخته خواهد شد و بهترین مشتری او پاریسی ها هستند.

 

خوان میراندا هم مانند امرسون در تیم رئال بتیس توپ می زند. رئال بتیس از عملکرد میراندا راضی است و می خواهد گزینه تمدید قرارداد قرضی را برای 2 سال دیگر فعال کند ، اما همه چیز به تصمیم مدیران بارسلونا بستگی دارد.

 

از طرفی سرجی آکیمه و مونچو به ترتیب در تیم های آلمریا و خیرونا بازی می کنند. هر دو بازیکن در سطح اول فوتبال اسپانیا بازی نمی کنند و شرایط سختی برای حضور در ترکیب اصلی بارسلونا دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.