پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : آیا دوران مالکیت توپ تمام شده است ؟

کد خبر : 110115  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 فروردین 1400
آیا تیم های مالک توپ در فوتبال در حال مرگ هستند ؟

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، تیم هایی که سبک بازی مبتنی بر مالکیت توپ دارند ، اوقات خوبی را سپری نمی کنند. آمار مالکیت توپ در آستانه مرگ است و تیم های مالک توپ نتایج خوبی کسب نمی کنند.

 

در بازی های لیگ قهرمانان اروپا و شاید بازی های مهم لیگ برای تیم های مالک توپ ، تیم های رقیب با پیروزی نتیجه را به تیم مالک توپ تحمیل می کنند و آخرین سوال این است که بدانیم چه کسی بیشتر مالک توپ و میدان بوده است.

 

رئال مادرید موفق شد با نتیجه 2-1 بارسلونا را شکست بدهد. هیچ کسی اهمیت نمی دهد که این 2 گل برخلاف جریان بازی و در ضدحمله به ثمر رسید و بارسلونا 69% مالکیت تو را در مقابل 31% مالکیت رئال مادرید در دست داشت. این درصد دقیقا مشابه درصد مالکیت بارسلونا در  پیروزی 6-1 برابر رئال سوسیداد در سن سباستین بود.

 

تیم منچستر سیتی این شنبه با نتیجه 2-1 برابر تیم لیدز یونایتد مارسلو بیلسا شکست خورد ، در حالیکه مالکیت توپ 79% در مقابل 21% به سود سیتیزن ها بود ! این فقط نمونه ای از مورد مالکیت است.

 

در بازی دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا ، بایرن مونیخ 61% مالکیت توپ را در دست داشت ، اما نهایتا شاگران مائوریسیو پوچتینو با درخشش امباپه و نیمار به پیروزی رسیدند.

 

رئال مادرید توانست یا نتیجه 3-1 در آلفردو دی استفانو تیم لیورپول را شکست دهد ، در صورتی که مالکیت به سود لیورپول بود. تیم بارسلونا در اغلب بازی های بزرگ این فصل در پیروزی ناموفق بوده است ، اما مالکیت بیشتر در این بازی ها برای بلوگرانا تسلی خاظر نیست !

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.