پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جنگ جهانی فوتبال؛ یوفا علیه تیم هایی که از سوپرلیگ اروپا حمایت میکنند بیانیه تندی صادر کرد !

کد خبر : 110254  |  زمان ارسال : یکشنبه 29 فروردین 1400
نظر شما چیست؟

اختصاصی بارسانیوز- یوفا درباره تیم هایی که میخواهند سوپرلیگ اروپا را برگزار کنند بیانیه صادر کرد.

 

به گزارش اسپورت، یوفا و فدراسیون های فوتبال اسپانیا، انگلیس و ایتالیا بیانیه ای در مخالفت با تشکیل سوپرلیگ اروپا منتشر کردند که به شرح زیر است:

یوفا، فدراسیون فوتبال انگلیس، اسپانیا و ایتالیا دریافتند که تیم هایی از این کشورها میخواهند که سوپرلیگ اروپا را برگزار کنند. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد باید اعلام کنیم که ما و لیگ های اسپانیا، ایتالیا و انگلیس متحد باقی خواهیم ماند و تمام سعی خود را خواهیم کرد تا از این پروژه بدبینانه جلوگیری کنیم.

 

یوفا ادامه داد:

این پروژه با اصول اخلاقی و رقابتی مغایرت دارد. همانطور که قبلا توسط فیفا و شش فدراسیون دیگر اعلام شده بود باشگاه هایی که میخواهند در این رقابت شرکت کنند از از رقابت های داخلی، اروپایی و جهانی محروم خواهند شد و بازیکنان آنها هم نمیتوانند در جام جهانی شرکت کنند. از باشگاه های سایر کشورها مخصوصا آلمان و فرانسه تشکر میکنیم که از حضور دراین رقابت ها امتناع کردند. ما تمام عاشقان فوتبال از تمامی حامیان و سیاستمداران میخواهیم که برای جنگیدن علیه این پروژه به ما بپیوندند. اصرار به انجام این پروژه توسط تعداد محدودی از باشگاه ها خیلی وقت است که پیش میرود. دیگر کافیست !

 

همچنین اخبار گواه آن است که یوفا میخواهد یک اقدام قانونی علیه باشگاه هایی که خواهان تشکیل سوپرلیگ اروپا هستند تشکیل دهد که بین 50 تا 60 هزار میلیون یورو ارزش خواهد داشت. لازم به ذکر است که پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ با حضور در این پروژه مخالفت کرده بودند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.