پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیانیه رسمی لالیگا در قبال سوپرلیگ اروپا : ما این رقابت ها را شدیدا محکوم می کنیم !

کد خبر : 110280  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 فروردین 1400
لالیگا به طور رسمی حضور در سوپرلیگ اروپا را محکوم کرده است.

اختصاصی بارسا نیوز - به تازگی 12 تیم بسیار خوب اروپا حضور خود را در سوپرلیگ اروپا قطعی کرده اند که سه تیم از بین آن ها متعلق به لالیگا هستند. در پی این موضوع لالیگا بیانیه ای در قبال سوپرلیگ اروپا صادر کرده است.

 

بیانیه لالیگا به شرح زیر است :

لالیگا پیشنهادی که اخیرا مبنی بر جدایی باشگاه های نخبه اروپا که به اصول رقابت آزاد و شایستگی های ورزشی که در قلب هرم فوتبال داخلی و اروپا قرار داد را شدیدا محکوم می کند.

امروز هواداران فوتبال اروپا می توانند باشگاه خود را ببینند که بدون توجه به اندازه می تواند سرآمد باشد ، به قله ها صعود کرده و در قله اروپا رقابت کند. لالیگا از این سنت فوتبال اروپا برای همه دفاع می کند.

ایده ارائه شده توسط 12 باشگاه اروپایی این رویا را از بین می برد و درهای فوتبال اروپا را می بندد و تعدادی از تیم های نخبه از این موضوع ضرر می کنند.

لالیگا به عنوان یک رقابت آزاد مبتنی بر لیاقت 90 سال سابقه افتخار آمیز دارد. میلیون ها هوادار 42 باشگاه وابسته به ما را در LA LIGA SANTANDER دنبال می کنند.

موفقیت در مسابقات لالیگا به فوتبال کمک کرده است تا کمک کننده اصلی در اقتصاد اسپانیا باشد.

رقابت طراحی شده تازه چیزی بیشتر از یک پیشنهاد خودخواهانه برای غنی ساختن بیشتر ثروتمندان نیست.این جذابیت کل لیگ را تضعیف می کند و تاثیر زیادی روی آینده لالیگا باشگاه های عضو آن و اکوسیستم فوتبال خواهد داشت.

علاوه بر این لیگ جدا شده سایر ورزش های ما را مورد تهدید قرار خواهد داد. لالیگا متعهد است در فصل جاری به کشور اسپانیا مبلغ 126 میلیون یورو پرداخت کند.

این تخریب اکوسیستم فوتبال اروپا همچنین باعث تخریب این لیگ باعث عدم موفقیت باشگاه هایی می شود که هدف خود را کسب عناوین گذاشته اند ، اما اکنون آن را محدود کرده اند.

ما از تمام تمهیداتی که داریم استفاده می کنیم و با همه ذینفعان برای دفاع از صداقت آینده فوتبال اسپانیا به نفع این ورزش و لالیگا کار خواهیم کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.