پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئیس یوفا : رئال مادرید ، بارسلونا و یوونتوس باید حساب پس بدهند ؛ همه 12 تیم باید پاسخگو باشند !

کد خبر : 110440  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400
رئیس یوفا باز هم درباره تیم های حاضر در سوپرلیگ صحبت کرد.

اختصاصی بارسا نیوز - به تازگی الکساندر چفرین رئیس یوفا در جدیدترین مصاحبه خود با DAILY MIRROR مدعی شده است که تیم های حاضر در سوپرلیگ اروپا باید عواقب کار خود را بپردازند.

 

الکساندر چفرین در این باره گفت :

همه باید منتظر عواقب کاری که انجام داده اند باشند. ما نمی توانیم وانمود کنیم که اتفاقی رخ نداده است. شما نمی توانید فقط بگویید آن ها به دلیل تنفر از من ، یوفا را مجازات کرده اند. در طی چند روز آینده خواهیم دید که می توانیم چه کارهایی انجام دهیم.

 

چفرین درباره 12 باشگاهی که وارد این رقابت ها شده بودند ، گفت :

تفاوت واضحی بین باشگاه های انگلیسی و 6 باشگاه دیگر وجود دارد. باشگاه های انگلیسی خارج شدند و اعتراف کردند که اشتباه کردند. شما باید مقداری عظمت داشته باشید تا بگویید من اشتباه کردم. برای من سه گروه وجود دارد. باشگاه های انگلیسی که ابتدا خارج شدند ، سه باشگاه اتلتیکو مادرید ، اینتر میلان و آث میلان و باشگاه هایی که فکر می کنند زمین هنوز صاف است و سوپرلیگ هنوز وجود دارد. تفاوت زیادی بین سه گروه وجود دارد ، اما همه آن ها باید پاسخگو باشند. ما خواهیم دید که این امر چگونه رخ می دهد.

 

چفرین در پایان درباره آندره آنیلی گفت :

احساس کردم آن ها مرا درون ماشین لباسشویی قرار دادند ! شنبه من از کشورم ( اسلوونی ) به طرف سوئیس حرکت کردم. با ماشین تقریبا این راه 8 ساعت طول می کشد. من آماده بودم که درباره اصلاحات صحبت کنم و همچنین از آنیلی تشکر کنم. مجبور شدم 4 بار سخنرانی خودم را تغییر دهم. آنیلی به من دروغ گفت و این موضوع درست نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.