پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا در قبال عثمان دمبله تسلیم نمی شود !

کد خبر : 110446  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400
بارسلونا می خواهد قرارداد دمبله را تمدید کند.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش نشریه اسپورت ، بارسلونا دست از عثمان دمبله نمی کشد. آینده او با اتمام قراردادش در تابستان 2022 یکی از دغدغه های اصلی سران بارسلونا شده است.

 

در حال حاضر عثمان هیچ حرکتی نسبت به تمدید قرارداد خود انجام نداده است. از طرفی بارسلونا در حال اندیشه است که اگر عثمان دمبله نمی خواهد قرارداد خود را تمدید کند برای تابستان پیش رو روی او قیمت گذاری کند.

 

با این حال هدف اصلی بارسلونا هنوز تمدید قرارداد با عثمان دمبله است. ستاره فرانسوی در این فصل فرم خوبی را نشان داده است و از مصدومیت های بیش از حد فصول گذشته خود جلوگیری کرده است تا ثبات بیشتری از خود نشان دهد.

 

ایده مدیران بارسلونا ادامه مذاکرات و رسیدن به توافق پیش از تابستان پیش رو است. آن ها فکر می کنند که توانایی قانع کردن دمبله را دارد و بهترین گزینه ماندن او است. اگر در تابستان تمدید انجام نشود ، باشگاه و بازیکن با هم تصمیم می گیرند که بهترین گزینه چیست.

 

بارسلونا به هیچ عنوان نمی خواهد وینگر خود را به صورت رایگان از دست بدهد و در صورت عدم تمدید دمبله ، بارسلونا تلاش می کند مقداری از مبلغ 150 میلیون یورویی قرارداد او را بازیابی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.