پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : مسیر قهرمانی لالیگا در عین سادگی ، پیچیده است !

کد خبر : 110477  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400
بارسلونا 6 مسابقه حساس تا قهرمانی لالیگا فاصله دارد.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، در یکی از مهمترین بازی های این هفته لالیگا تیم اتلتیک بیلبائو موفق شد در ورزشگاه سن مامس ، تیم اتلتیکو مادرید را با نتیجه 2-1 شکست دهد تا شرایط بارسلونا برای قهرمانی مساعد شود.

 

بارسلونا 6 بازی تا پایان لالیگا فاصله دارد و با پیروزی برابر تیم گرانادا در بازی روز پنجشنبه می تواند راهی صدر جدول شود. این در صورتی است که یکی از بازی های باقی مانده بارسلونا با اتلتیکو مادرید است. بارسلونا در صورت تساوی با روخی بلانکوس و پیروزی در سایر بازی ها هم قهرمان می شوند.

 

البته بارسلونا در مسیر قهرمانی باید به مصاف تیم والنسیا هم برود. از طرفی 4 بازیکن بارسلونا شامل لیونل مسی ، آنتوان گریزمان ، اسکار مینگوئزا و فرنکی دی یونگ با 4 کارته بودن همگی در خطر محرومیت هستند.

 

از سمت دیگر با توجه به نتایج ضعیف تیم های مادریدی ، تیم سویا هم اکنون در کورس قهرمانی قرار دارد. شاگردان لوپتگی که به سهمیه لیگ قهرمانان فکر می کردند ، اکنون می توانند وسعت دید خود را بیشتر کنند.

 

با توجه به بازی های باقی مانده اتلتیکو مادرید با 2 تیم در منطقه سقوط و 2 تیم از 5 تیم بالای جدول بازی دارد. مهمترین بازی روخی بلانکوس قطعا با بارسلونا است که اگر کاتالان ها قبل از آن ها در صدر باشند ، کار اتلتیکو مادرید دشوارمی شود.

 

از طرفی تیم بارسلونا با 1 تیم در منطقه سقوط به نام ایبار رو به رو خواهد شد و با 1 تیم از 5 تیم بالای جدول یعنی اتلتیکو مادرید بازی خواهد کرد. بلوگرانا فرصت صدرنشینی برابر تیم گرانادا را خواهند داشت.

 

رئال مادرید اما سخت ترین کار را داردو لوس بلانکوس با هیچ یک از تیم های در منطقه سقوط رو به رو نخواهند شد. از طرفی آن ها باید با تیم سویا و ویارئال رو به رو شوند که بازی های دشواری خواهند بود.

 

در نهایت شاگردان خولن لوپتگی در سویا با تیم آلاوس در منطقه سقوط رو به رو می شوند و بازی های سختی برابر تیم های رئال مادرید ، اتلتیک بیلبائو و ویارئال خواهند داشت.

 

 

در تصویر زیر نیز جدول کامل لالیگا مشخص است. هنوز تیم هایی مانند بارسلونا بازی های معوقه دارند که تا پایان این هفته وضعیت جدول لالیگا با برگزاری این بازی ها پایدارتر خواهد شد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.