پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا در قبال سوپرلیگ اروپا

کد خبر : 110805  |  زمان ارسال : شنبه 18 اردیبهشت 1400
سرانجام باشگاه بارسلونا بیانیه رسمی خود را منتشر کرد.

اختصاصی بارسا نیوز - با توجه به بیانیه اخیر یوفا و تهدید 9 باشگاه موسس سوپرلیگ اروپا ، سه باشگاه بارسلونا ، رئال مادرید و یوونتوس بیانیه ای درباره سوپرلیگ اروپا ارائه کرده اند.

 

بیانیه باشگاه بارسلونا به صورت زیر است :

باشگاه های موسس از فشارها ، تهدیدها و جرایم غیرقابل قبول شخص ثالث برای کنار گذاشتن از پروژه متحمل رنج شده اند. بنابراین از حق و وظیفه خود در برای ارائه راه حل برای اکوسیستم فوتبال از طریق پیشنهادات مشخص و گفتگو سازنده انصراف می دهد.

این امر از نظر قانونی غیرقابل تحمل است ، زیرا پیش از این دادگاه ها به نفع سوپرلیگ رای صادر کردند و به فیفا و یوفا دستور داده اند که مستقیما یا از طریق نهاد های وابسته در این زمینه اقدام کنند .

پروژه سوپرلیگ توسط 12 باشگاه موسس آن طراحی شده است.

1- هدف آن ها ارائه راه حل هایی برای وضعیت کنونی فوتبال است. 12 باشگاه موسس همانند سایر ذی نفعان فوتبال نگرانی هایی داشتند. به ویژه تحت شرایط اقتصادی و اجتماعی فعلی فکر می کنیم اصلاحات ساختاری برای اطمینان از جذابیت ورزش ما ماندگاری طولانی مدت حیاتی است. در تاریخ 18 آوریل آن ها قصد خود را برای ایجاد سوپرلیگ و کانال ارتباطی بین فیفا و یوفا و روحیه سازنده همکاری بین طرفین اعلام کردند.

2- با نهایت احترام به اکوسیستم و ساختارهای فعلی فوتبال، باشگاه موسس صریحا توافق کردند که سوپرلیگ تنها در صورتی برگزار شود که توسط فیفا و یوفا به رسمیت شناخته شود یا مطابق قوانین و مقررات رقابتی ایجاد شود که برای تداوم باشگاه های موسس مناسب باشد. با این وجود فیفا و یوفا ، علی رغم آگاهی از ایجاد کانال ارتباطی خودداری کردند.

3- یکی دیگر از اهداف ایجاد ثبات مالی برای کل فوتبال اروپا بود که هم اکنون در یک بحران عمیق قرار دارد و بقای بسیاری از باشگاه ها در خطر است. بیانیه سوپرلیگ شامل پرداخت مبالغ همبستگی و سالانه بود که تفاوت زیادی با مبلغ یوفا داشت و از طریق یک سیستم کنترل مالی که توسط کارشناسان تایید شده است ، صورت گرفته است.

4- 12 باشگاه بنیانگذار همچنین اذعان داشتند که سوپرلیگ فرصتی منحصر به فرد برای ارائه بهترین نمایش ممکن به طرفداران در سراسر جهان و تقویت علاقه جهانی به این ورزش است و روند نسل جدید ورزش را به چالش می کشد.علاوه بر این یکی از اهداف دیگر توسعه فوتبال بانوان در سطح جهانی بود که فرصتی فوق العاده و البته کم ارزش در این بخش بود.

5- ما کاملا از تنوع واکنش به سوپرلیگ و در نتیجه نیاز به تامل در برخی از جنبه های آن آگاه هستیم.ما آماده هستیم که در صورت لزوم ، رویکرد پیشنهادی را مورد تجدیدنظر قرار دهیم.با این وجود با توجه به بحران های سیستمی موجود در فوتبال که ما را وادار به برپایی چنین لیگی کرد ، بی مسئولیت خواهید بود ، ما آن را رها خواهیم کرد تا پاسخ های موثر و پایدار به مواردی دهیم که صنعت فوتبال را تهدید می کند.

6- ما متاسف هستیم که دیدیم دوستان ما در سوپرلیگ دیروز و هنگام امضا تعهد یوفا در چنین موقعیت ناسازگاری قرار گرفتند. با این حال مسائل مهمی که باعث شد 12 باشگاه بنیان گذار سوپرلیگ را اعلام کنند ، هنوز حل نشده است. ما تکرار می کنیم که برای احترام به تاریخ خود ، پیروی از تعهدات خود برابر ذی نفعان و هواداران خود ، به خاطر فوتبال و پایداری مالی آن ، ما وظیفه داریم که برابر فشارها و تهدیدات غیرقابل قبول دریافت شده از یوفا ، به روشی مسئولانه عمل کنیم و در پیگیری راه حل مناسب استقامت داشته باشیم.

7- علاوه بر تمام موارد ، همانطور که از زمان اعلام سوپرلیگ تعهد و عزم ما برای بحث بااحترام و بدون فشار تحمل پذیر ومطابق با قانون بارها و بارها به فیفا و یوفا و ذینفعان فوتبال اعلام کرده ایم که قانون مناسب ترین راه حل برای پایداری کل خانواده فوتبال است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.