پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس کومان : خودم را در فصل آینده هم مربی بارسا میبینم . رئالی ها به داوری بدون مشکل اعتراض میکنند . دیشب کدام بازی را تماشا کردم ؟

کد خبر : 110866  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان سرمربی بارسلونا در اتاق مطبوعات سیوداد اسپورتیووا د سنت خوان دسپی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پیش از بازی با لوانته پاسخ داد .

 

لالیگا ؟

خیلی متعادل است به خاطر مصدومیت ها و رقیب , برای ما نیز مانند بقیه مشکلاتی وجود دارد . بازی های کمی باقی مانده و رقابت بسیار نزدیک است .

 

لالیگا از دست بارسلونا رفت ؟

نه ما هنوز شانس داریم . واضح است که شرایط فرق کرده زیرا اتلتیکو 2 امتیاز بیشتر دارد اما ما نباید به آنها فکر کنیم بلکه باید به خودمان فکر کنیم .

 

انتقادات از رویکرد تیم مقابل اتلتیکو

دو نیمه متفاوت داشت . ما خوب پیش نرفتیم و در ایجاد موقعیت مشکل داشتیم . در نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت های گلزنی داشتیم . یک بازی بحث برانگیز مقابل یک تیم قدرتمند بود . ما با 2 هافبک 18 ساله و 2 مدافع 20 ساله بازی کردیم . باید تجزیه و تحلیل کنیم که از کجا به اینجا آمدیم و یک جام کسب کردیم و ما شانس کسب جام دیگری را داریم و فقط 3 بازی باقی مانده است . در نیمه اول در سطح خودمان نبودیم و مسئولیت این با مربی است اما فردا بازی داریم و دیگر چیزی اهمیت ندارد .

 

اقدامات یوفا علیه باشگاه های سوپرلیگی

نمیدانم . من نمیتوانم درباره اش اظهار نظر کنم زیرا درگیر سوپرلیگ یا یوفا نبوده ام . مساله این نیست که آیا یوفا میتواند محروم کند یا نه بلکه من علاقه ای به آن ندارم .

 

رونالد کومان که اخیرا به دلیل اعتراض به داوری 2 جلسه محروم شده است با سوالی درباره اعتراض مربی , بازیکنان و مدیران رئال به اتفاقات بازی دیشب این تیم مقابل سویا مواجه شد .

 

اعتراض و شکایت رئال نسبت به داوری با وجود VAR مقابل سویا

اگر کسی باشد که حق صحبت درباره داوری را نداشته باشد آن شخص من هستم . من هم چیزی که فکر میکردم را گفتم . اگر احساسات مادرید آسیب دیده مسئله خودشان است . اما این درست است که بازیکنان و مربیان نمیدانند چه موقع خطای هند است و این اتفاق در تمام کشورها رخ میدهد و فقط مختص اینجا نیست .

 

بی نظمی تیم در بازی های اخیر

فکر میکنم شرایط برابر است و این شرایط برای بقیه تیم ها نیز وجود دارد . بازیکنان زیادی هستند که برای تیم ملی کشوران بازی کردند و تعداد بازی ها نیز بسیار زیاد است و بازی در زمین بدون تماشاگر هم هزینه را بیشتر میکند زیرا شما دیگر کمک هواداران را ندارید . به همین دلیل ما در نیوکمپ امتیازات زیادی را از دست دادیم و شاید به همین دلیل است که در خارج از خانه امتیازات بیشتری را کسب کردیم . تیمی که از نظر جسمی و روحی بهتر باشد برنده میشود .

 

موریبا و مینگزا برای تقویت بارسا بی ؟

تیم اول همیشه مهمترین است و اگر بتوانیم به بارسای بی برای صعود به دسته دوم کمک کنیم اینکار را خواهیم کرد اما در این مورد صحبتی نداشته ایم . اگر روزی بتوانیم به تیم B کمک کنیم مانند همیشه اینکار را میکنیم اما میدانیم که تیم اول مهمترین است .

 

تکامل آرائوخو

رونالد مدتی مصدوم بود و مدتی طول کشید تا به سطح خوبی از لحاظ بدنی برسد و دوباره خوب شود , نیمه دوم مقابل اتلتیکو عالی کار کرد . او فصل خوبی داشته است .

 

بازی رئال را دیدید ؟

بله من 20 دقیقه اول بازی را دیدم و سپس بازی میلان مقابل یوونتوس را تماشا کردم زیرا دیدن بازی تیم های دیگر من را عصبی میکند .

 

دقایق کم پیانیچ و ریکی پویچ

اگر تیم خوب باشد من تغییرات زیادی ایجاد نمیکنم . همچنین تاکتیک ها نیز مهم است اما کسانی که بازی نمیکنند باید برای فرصت خودشان آماده باشند .

 

تداوم حضور در بارسلونا با در نظر گرفتن لالیگا ؟

رئیس باشگاه از روز اول اعتماد خودش به من را نشان داد و این موضوعی نیست که نگرانش باشم . من قراردادی 2 ساله امضا کردم و خودم را برای سال آینده نیز مربی میبینم . وقتی فصل به پایان رسید از خود رئیس بپرسید . الان لالیگا مثل فینال است و اهمیت بالاتری از آینده من دارد .

 

صحبت درباره آینده ام بعد از یک نتیجه بد ناراحت کننده است

ین چیزی نیست که فقط تاثیرش روی من باشد بلکه اتفاقی است که برای تمام مربیان رخ میدهد . مطبوعات در کنترل من نیستند و هرکسی نظر خودش را دارد . دو هفته دیگر وقت صحبت درباره آینده ام است ( نه الان ) .

 

پیام من به طرفداران ؟

ما برای قهرمانی در لالیگا تا آخرین ثانیه میجنگیم . قهرمانی در دست ما نیست اما دیگر نباید اشتباه کنیم و برای بردن آن تا ثانیه های آخر مبارزه خواهیم کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.