پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی در مصاحبه با اوله : برای بازی در بارسلونا فکر نکردم و از همه چیز گذشتم ( بخش سوم )

کد خبر : 111150  |  زمان ارسال : شنبه 1 خرداد 1400
بخش سوم - ادامه را در مطالب مرتبط بخوانید

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی مصاحبه ای مفصل با اوله آرژانتین انجام داده است که در چند بخش , روی سایت قرار میگیرد . با ما همراه باشید !

 

شروع در بارسلونا :

تصمیم دشواری بود اما در عین حال سریع گرفته شد . من به آن فکر نکردم زیرا هیچ تردیدی ( برای پیوستن به بارسلونا ) نداشتم . من متوجه نبودم که ترک کشورم , مردمم و دوستانم و شروع زندگی در جای دیگر ( چگونه است ) . اولش سخت بود . سخت بود زیرا وقتی وارد شدم ( به بارسلونا ) نمیتوانستم به دلیل مشکلم بازی کنم و سپس بعد از شروع دچار یک مصدومیت شدم .

 

تقریبا یک سال امکان رقابت نداشتم و فقط تمرین میکردم .. اما بعدش خوش شانس بودم زیرا همه چیز سریع اتفاق افتاد . خیلی سریع پیشرفت کردم و به تیم های بالاتر ارتقاء پیدا میکردم و در حال بازی با پسران بزرگتر از خودم بودم . هرچه نزدیک تر میشدم ( به حضور در تیم اول ) باعث میشد که بیشتر بخواهم اینجا باشم و تلاش کنم و بجنگم . خیلی خوش شانس بودم که با وجود سخت بودن شرایط اما خیلی سریع اتفاق افتاد .

 

مسی بازی هایش در روزاریو را به یاد می آورد :

همیشه گریه میکردم و نمیخواستم بمانم اما بله در عین حال میخواستم در بارسلونا ادامه دهم اما برایم سخت بود که همه چیز را در روزاریو بگذارم .

 

دوستان زیادی را ( در روزاریو ) از دست دادم زیرا ارتباط دشوار بود ... اما امروز هر پسر 13 یا 14 ساله ای یک تلفن همراه دارد اما قبلا اینطور نبود . همچنین دور بودن از آرژانتین هم بسیار سخت است ... ارتباط از طریق پستی یا تلفن بود و در نهایت همه چیز از دست میرود ( ارتباطات ) و حفظ ( دوستی ها ) دشوار است و من به همین دلیل نتوانستم با بسیاری از افراد ارتباط برقرار کنم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.