پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گریزمان ، یک گل عالی در میان سر و صدا

کد خبر : 111175  |  زمان ارسال : یکشنبه 2 خرداد 1400
او میداند که زمان ایجاد تغییرات است

اختصاصی بارسا نیوز - فصل برای بارسلونا به پایان رسید.

 

طبق گزارش موندو ، دیروز میتواند آخرین حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا باشد. بارسلونا در این فصل فراز و نشیب زیادی داشت و فرصت های زیادی برای رسیدن به صدر جدول داشت اما به راحتی همه چیز از دست رفت و در نهایت فصل در جایگاه سوم به پایان رسید.

 

بسیاری از بازیکنان تیم به نظر میرسد که آخرین فصل خود را در لباس بارسلونا تجربه کردند. در دیدار مقابل ایبار سرمربی تیم به بازیکنان جوان تیم فرصت بازی داد و بازیکنانی چون پیکه و آلبا استراحت کردند. بارسلونا در این مسابقه با گل فوق العاده زیبای گریزمان به پیروزی رسید.

 

او خوشحالی کرد اما همه چیز مانند سابق نبود چرا که میدانست گلزنی اش در این مسابقه تاثیری در وضعیت لیگ ندارد. گریزمان میخواهد در بارسلونا ادامه داده و به موفقیت برسد اما به خوبی میداند که در تابستان پیش رو باید منتظر تغییرات بزرگی از سوی مدیریت باشیم.

 

گریزمان در دومین فصل حضورش عملکرد خوبی ارائه کرد و توانست 13 مین گل خود را در لیگ ثبت کند ، او در مجموع در این فصل توانست 20 گل را ثبت کرده و بعد از مسی دومین گلزن برتر تیم باشد. کومان در دیدار های مهمی از چون الکلاسیکو وی را نیمکت نشین کرد اما فرانسوی در نوک خط حمله تیم بهترین همراه لیونل مسی بود ، بارسلونا به نوعی قهرمانی در کوپا دل ری را مدیون گریزمان است چرا که او این جام را در دقایق آخرین مسابقه برای تیم زنده کرد.

 

بازیکنانی چون گریزمان ، نتو ، بریتویت ، فیرپو ، ترینکائو ، پیانیچ و حتی دمبله به احتمال بسیار قوی آخرین حضور خود را در لباس بارسلونا تجربه کردند چرا که وقت تغییرات است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.