پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : جزئیات تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا !

کد خبر : 111340  |  زمان ارسال : شنبه 8 خرداد 1400
تمدید قرارداد لیونل مسی به خوبی پیش می رود.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش نشریه اسپورت ، همانطور که روز گذشته خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی اذعان داشت ، تمدید قرارداد مسی کامل نشده است ، اما این روند به خوبی پیش می رود.

 

خوان لاپورتا آرزو داشت که قبل از عزیمت لیونل مسی به آرژانتین تمدید قرارداد او تکمیل شود ، اما به دلیل عظمت لیونل مسی همچین چیزی ممکن نیست. مذاکرات میان خوان لاپورتا و رافائل یوسته با خورخه مسی در این باره ادامه دارد.

 

قرارداد جدید لیونل مسی که فرمت کلی آن طراحی شده است ، 10 سال خواهد بود. 2 سال اول یعنی تا سال 2023 لئو مسی بازیکن بارسلونا خواهد بود. او دو فصل تیم اینتر میامی که مالک آن دیوید بکهام است را همراهی می کند.

 

پس از دو فصل او مجددا به بارسلون بازخواهد گشت به نظر می رسد نقش او پس از این دو فصل در باشگاه ، وجود یک شریک استراتژیک برای باشگاه است که سفیر جهانی باشگاه بارسلونا خواهد بود.

 

لیونل مسی برای 4 فصل حضور در بارسلونا و اینتر میامی 240 میلیون یورو دریافت خواهد کرد که دستمزد او کاهش قابل توجهی داشته است. از طرفی قرارداد لئو مسی متغیرهای زیادی دارد که لاپورتا به دنبال افزایش آن ها است ، اما مسی به دنبال افزایش بخش ثابت است و مذاکرات هنوز ادامه دارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.