پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بررسی ترکیب بارسلونا با آگوئرو ; 3 راه مناسب برای حضور آگوئرو در نیوکمپ !

کد خبر : 111423  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 خرداد 1400
میتوانید ترکیب مورد علاقه خودتان را با سایر هواداران از قسمت نظرات به اشتراک بگذارید یا با شرکت در نظرسنجی بهترین گزینه را انتخاب کنید

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا رسما خبر انتقال آگوئرو از منچسترسیتی به نیوکمپ را اعلام کرد . بر این اساس اقدام به بررسی ترکیب احتمالی بارسلونا با حضور این ستاره آرژانتینی بر اساس گزارشی از تریبونا خواهیم کرد .

 

رونالد کومان ( سرمربی فعلی - آینده اش مشخص نیست ) چه گزینه هایی برای استفاده از آکوئرو در ترکیب دارد ؟ برخی را بررسی میکنیم

 

 1 - حضور در سیستم 3-4-3 


با آمدن آگوئرو , مربی میتواند ترکیب را تهاجمی تر کند . با سیستم 3-4-3 . آگوئرو بازیکنی است که تمایل شدیدی برای حضور در محوطه جریمه و نفوذ دارد . مسی و گریزمان میتوانند مسئول ساخت موقعیت باشند و بنابراین پشت سر او قرار میگیرند .

 

 2 - بازگشت به سیستم 4-3-3 


گزینه دیگر میتواند بازگشت بارسلونا به سیستم 4-3-3 باشد زیرا بر اساس گزارش ها , لاپورتا از کومان خواسته در دوره بعدی فوتبالی تهاجمی تر بازی کند . احتمالا با بازگشت آنسو فاتی در فصل آینده او میتواند در سمت چپ قرار بگیرد و مسی در راست بازی کند . آگوئرو نیز میتواند در جایی قرار بگیرد که قبلا سوارز حضور داشت .

 

 3 - حضور در سیستم 3-5-2 


اگر کومان تصمیم به حفظ سیستم 3-5-2 بگیرد این بازیکن میتواند گزینه ای ارزشمند باشد . آگوئرو و دوستش لئو از ابتدا بازی خواهند کرد زیرا نسبت به حضور گریزمان , انتظار ایجاد خطر بیشتری برای رقیبان وجود خواهد داشت .

 

کدام ترکیب را مناسب تر میدانید ؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.