پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلسیو رومانیولی همان مدافعی است که بارسلونا به دنبال آن است

کد خبر : 111660  |  زمان ارسال : چهارشنبه 19 خرداد 1400
قرارداد رومانیولی با میلان تا سال 2022 اعتبار دارد.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، آلسیو رومانیولی 26 ساله به عنوان گزینه ای برای خط دفاع بارسلونا درنظر گرفته شده است. مدافع میلان مشخصه هایی که بارسلونا به دنبال آن است را در خود دارد و فقط یک فصل دیگر با میلان قرارداد دارد.

 

رومانیولی در حال حاضر پیشنهاد تمدید قرارداد میلان را رد کرده است و فصل بعد بازیکن آزاد خواهد شد. از طرفی میلان که می داند شرایط چگونه است معاوضه بازیکن را قبول خواهد کرد. آث میلان به دنبال جونیور فیرپو است.

 

البته نکته دیگری که وجود دارد این است که مدیربرنامه های رومانیولی ، مینو رایولا است که کمیسیون بالایی دارد. البته رایولا با بارسلونا رابطه بسیار خوبی دارد. رومانیولی چپ پا است و می تواند در پست دفاع چپ هم بازی کند.

 

آلسیو سابقه بازی در تیم های سمپدوریا و آ اس رم را هم دارد و از سال 2015 در ترکیب ثابت تیم میلان قرار دارد. بارسلونا به مدافعان دیگری در بازار مانند ژول کونده ، ماتیاس دلیخت و پائو تورس هم علاقه دارد ، اما رومانیولی مقرون به صرفه تر از این بازیکنان است.

 

البته بارسلونا تنها تیمی نیست که خواهان آلسیو رومانیولی است. تیم های تاتنهام ، منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن هم وضعیت جذب او را دنبال می کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.