پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دو بازیکن پرتغالی منچستر سیتی خواهان انتقال به بارسلونا هستند !

کد خبر : 111845  |  زمان ارسال : سه شنبه 25 خرداد 1400
بارسلونا به دنبال معاوضه بازیکن با منچستر سیتی است.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپوتیوو ، باشگاه بارسلونا پس از نهایی کردن خرید چند بازیکن به دنبال نهایی کردن خرید ممفیس دپای است. البته آبی اناری ها برای تقویت تیم کومان و البته فروش بعضی از بازیکنان به کار خود ادامه می دهد.

 

بارسلونا می خواهد دو بازیکن منچستر سیتی یعنی برناردو سیلوا و ژائو کانسلو را که قصد بازی در بارسلونا را دارند با سرجی روبرتو و عثمان دمبله معاوضه کند. به نظر می رسد در رقابت های گلف مایورکا ، خوان لاپورتا و متئو آلمانی با پپ گواردیولا در این باره صحبت کردند.

 

چند روز پیش بود که نشریه تایمز انگلیس هم خبر داد که بارسلونا و منچستر سیتی به دنبال معاوضه چند بازیکن هستند. دلیل این معاوضه ها فقط ورزشی نیست ، بلکه شرایط اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و عدم نقدینگی باعث می شود ، معاوضه گزینه خوبی باشد.

 

از محیط برناردو سیلوا و ژائو کانسلو خبر رسیده است که هر دو بازیکن به بازی کردن در بارسلونا علاقه مند هستند و باشگاه ها به دنبال این هستند که این معاوضه پیچیده انجام شود.برناردو و ژائو کانسلو تا سال 2025 با سیتیزن ها قرارداد دارند.

 

از طرفی رابطه خوب لاپورتا با مدیریت منچستر سیتی و پپ گواردیولا به همراه وجود ژرژ مندس به عنوان مدیربرنامه هر دو بازیکن می تواند تسهیل کننده انتقال باشد. کانسلو 27 ساله چندین بار به بارسلونا لینک شده است. او توانایی بازی در هر دو جناح را به عنوان مدافع کناری دارد. برناردو سیلوا هم در آستانه 27 سالگی است.

 

با توجه به رضایت بازیکنان منچستر سیتی ، اکنون بارسلونا باید بازیکنان خود را راضی کند. سرجی روبرتو آرزوی دیرین گواردیولا است و در برنامه های بارسلونا جا ندارد. مسئله سخت راضی کردن دمبله است که بارسلونا فکر می کند می خواهد به صورت رایگان در سال 2022 بارسلونا را ترک کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.