پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزینه های معاوضه اینتر برای جذب جوردی آلبا چه کسانی هستند ؟

کد خبر : 112064  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 تیر 1400
اینتر میلان به جذب آلبا علاقه مند است.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، اینتر میلان می خواهد برای تقویت دفاع چپ خود ، جوردی آلبا را به خدمت بگیرد ، اما نراتزوری می داند که آلبا یک بازیکن ثابت در ترکیب بارسلونا است و امکان معاوضه وجود دارد.

 

در اینتر چند بازیکن هستند که با باشگاه بر سر تمدید قرارداد مشکل دارند و همین موضوع می تواند آن ها را به سمت معاوضه سوق دهد تا به صورت رایگان در سال های اینده از باشگاه خارج نشوند.

 

میلان اشکرینیار یکی از این بازیکنان است. مدافع 26 ساله اینتر قراردادش تا سال 2023 اعتبار دارد و مدیریت ورزشی بارسلونا خیلی وقت است که به او علاقه دارد. او 1.87 متر قد دارد و با توجه به کیفیتش می تواند نیمه گمشده بارسلونا در خط دفاع باشد.

 

دیگر گزینه بارسلونا لائوتارو مارتینز است که چندین بار به بارسلونا لینک شده است ، اما بارسلونا در خرید او ناموفق بوده است. ستاره 23 ساله اینتر در تیم ملی با مسی همبازی است و مهاجم اثبات شده است. قرارداد او هم تا سال 2023 اعتبار دارد.

 

رونالد کومان به دنبال یک هافبک دونده با کیفیت گردش بازی است و مارسلو بروزوویچ می تواند گزینه دیگر معاوضه در تیم بارسلونا باشد. با توجه به از دست رفتن واینالدوم بارسلونا می تواند به جذب هافبک 28 ساله اینتر فکر کند. قرارداد مارسلو در سال 2022 به پایان می رسد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.