پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا اصلی ترین مشتری رناتو سانچز

کد خبر : 112520  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 تیر 1400
رناتو سانچز یک هافبک قدرتی است

اختصاصی بارسا نیوز - مشتری های زیادی این بازیکن دارد.

 

بعد از سپری کردن یک یوروی خوب حالا چند باشگاه بزرگ از جمله بارسلونا وضعیت رناتو سانچز هافبک توانمند لیل فراسنه را دنبال میکنند. رناتو سانچز از زمانی که به ترکیب پرتغال در یورو رسید نشان داد که بازیکن با کیفیتی در سطح و کلاس جهانی است و بارسلونا او را میخواهد.

 

در این گزارش آمده که بارسلونا فعال ترین باشگاه در پروژه جذب این بازیکن است.

 

بارسلونا باشگاهی است که بیشترین علاقه را نسبت به این بازیکن نشان داده و به نظر میرسد که این علاقه واقعی و جدی باشد اما مشکلات مالی بارسلونا برای کسی دیگر مخفی نیست. تا زمانی که باشگاه مشکلات خود را حل نکند در نظر گرفتن هر چیزی غیر ممکن است.

 

در حال حاضر مدیریت هنوز نتوانسته به علت قوانین جدید قرارداد مسی را تمدید کند. تاتنهام نیز دیگر باشگاهی است که علاقه زیادی نسبت به جذب رناتو دارد البته آن ها وضعیت هوسم آئوار را هم زیر نظر دارند. در حال حاضر پیشنهادی برای فروش این بازیکن به دست لیل نرسیده است.

 

بعد از اینکه واینالدوم توسط پاریسن ژرمن هایجک شد کومان درخواست جذب یک هافبک قدرتی را داشته که شاید همین رناتو سانچز بهترین گزینه باشد. او در این فصل عالی کار کرده است.

 

سانچز پرتغالی 23 سال سن دارد ، انتظار میرود که در هفته های آینده میرالم پیانیچ ، اومتیتی و فیلیپه کوتینیو باشگاه را ترک کنند. در حال حاضر تیم نیاز به خروجی دارد.

 

تکمیلی :


 

رابطه خوب لاپورتا ، آله مانی با خورخه مندز میتواند کمک زیادی به بارسلونا برای انجام این انتقال کند اما حقیقت این است که بارسلونا نمیتواند پولی هزینه کند ، اگر لیل معاوضه بازیکن را قبول کند شاید این انتقال امکان پذیر باشد.

 

لیل امیدوار است که بتواند با 70 میلیون یورو بازیکن خود را به فروش برسد ، یعنی دو برابر آن مبلغی که برای جذبش هزینه کرد ، او در قهرمانی تیم لیل هم خوب کار کرد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.