پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

4 باشگاهی که امیدواریم هرگز دوباره شاهد ارتباط آنها با مسی نباشیم

کد خبر : 112631  |  زمان ارسال : پنجشنبه 24 تیر 1400

اختصاصی بارسا نیوز - به نقل از تریبونا : با توجه به اینکه لئو مسی در آستانه امضای قرارداد جدیدی با بارسلونا است , امیدواریم که دیگر هرگز شاهد ارتباط این 4 باشگاه با او نباشیم .

 

  پاری سن ژرمن 


هنوز باورم نمیشود که لئو در برهه ای حتی به این گزینه فکر کرده باشد .

 

البته ایده بازی در کنار نیمار میتواند تنها بهانه خوب باشد . هرچند لئو به سادگی بهترین بازیگن لیگ فرانسه خواهد بود اما آیا ارزشش را دارد که پس از این همه سال چالش برانگیر در بارسا به پی اس جی برود ؟

 

این شاید یک چالش برای کریستیانو باشد اما برای مسی نه .

 

در اینجا میتوانید جلد یک مجله را ببینید که خیلی در شبکه های اجتماعی بازتاب داشت اما نگران نباشید این مربوط به ماه فوریه است .

 

 منچسترسیتی 


دیدن اینکه لئو یکبار دیگر گواردیولا را در آغوش میگیرد واقعا نمادین است اما ارزش پیوستن مسی به سیتی را ندارد .

 

اکنون آنها یک باشگاه بسیار چشمگیر هستند اما زیبایی آن به خاطر گواردیولا , کادر مربیگری و بازیکنانش است . تصور کنید اینها نباشند آیا دیدن مسی با پیراهن آنها خوب خواهد بود ؟ واقعا میگوییم نه .

 

 اینتر میلان 


اینتر , واقعا ؟ به هر دلیلی قهرمان فصل گذشته سری آ , برای مدت طولانی به لئو به عنوان یک هدف فکر میکند , حتی اگر از نظر مالی مشکل داشته باشند و مجبور به فروش برخی از ستارگان خود مانند اشرف حکیمی شده اند .

 

 

اما بیایید صادق باشیم : پوشیدن پیراهن نراتزوري  توسط مسی هیچ جذابیتی ندارد به خصوص حالا که آنتونیو کونته آنجا را ترک کرده است .

 

 اینتر میامی 


همه میدانیم که مسی تمایل دارد روزی در لیگ فوتبال آمریکا بازی کند اما بیشتر کاتالان ها خواهان خداحافظی لئو با پیراهن بارسلونا هستند .

 

با توجه به اینکه دیوید بکهام در آمریکا باشگاه داری میکند و گفته شده او حاضر است دستمزد بسیار زیادی بپردازد امیدواریم این شایعه هرگز عملی نشود , البته ما مخالف اینکه مسی رویاهایش را دنبال کند نیستیم حتی اگر آن رویا بازی در آمریکا باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.