پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرجی روبرتو : ممفیس دپای بازیکن بسیار بزرگی است ؛ واقعا تیم کاملی در اختیار داریم !

کد خبر : 112882  |  زمان ارسال : جمعه 1 مرداد 1400
روبرتو درباره هم تیمی جدید خود صحبت کرد.

اختصاصی بارسا نیوز - سرجی روبرتو امروز پس از تمرینات بارسلونا در کمپ خوان گمپر با رسانه های باشگاه مصاحبه کوتاهی انجام داد و درباره شرایط این روزهای باشگاه بارسلونا به رسانه باشگاه توضیح داد.

 

سرجی روبرتو پس از ریکاوری از مصدومیت خود در تمرینات پیش فصل بارسلونا به طور کامل شرکت کرد و در بازی برابر تیم ناستیک از ابتدا به میدان رفت و در نیمه دوم بازی تعویض شد.

 

ورود ممفیس دپای

همه او را می شناسند. او بازیکنی بسیار باکیفیت است و ما در سطح بین المللی و با تیم لیون این موضوع را دیده ایم. او بازیکن بزرگی است و در چند جلسه تمرینی که با او داشتیم می توانیم بفهمیم که از چه کیفیتی برخوردار است.من مطمئن هستم که او به ما کمک زیادی خواهد کرد. من مشتاقانه منتظر دیدن این موضوع هستم.

 

تمرینات پیش فصل

همه ما صد در صد کار میکنیم. هوا بسیار گرم است ، اما این موضوع به ما کمک می کند تا ریتم و شرایط فیزیکی مناسب برای کل فصل را داشته باشیم. ما بسیار خوشحالیم. بازی خوبی را تجربه کردیم ( دیدار دوستانه برابر ناستیک ) و باید ادامه دهیم. 

 

هدف بارسلونا برای فصل جدید

ما واقعا منتظر آغاز فصل جدید هستیم. ما واقعا تیم کاملی داریم که برای کسب تمام عناوین رقابت می کند. فصل گذشته شروع کار برای ما کمی دشوار بود ، اما بعد از آن فصل خوبی داشتیم ! امیدوارم بتوانیم فصل را با احساسات خوبی شروع کنیم.

 

بازی برابر ناستیک

برای بازی اول ، تیم بسیار خوب بود. در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم ، اما دروازه بان ناستیم بسیار خوب بود و پایان نیمه اول 0-0 شد. در نیمه دوم جوانان بارسلونا بی می دانستند که چگونه باید از موقعیت ها استفاده کنند. از این موضوع خوشحالم زیرا بسیاری از بازیکنان جدید می توانند اولین بازی خود را انجام دهند. ما باید به معدن لاماسیا اعتماد کنیم ، زیرا جوانان بسیار خوبی داریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.