پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خداحافظی احساسی جوردی آلبا با لیونل مسی :فکر نمی کردم به همچین درکی از هم برسیم !

کد خبر : 113346  |  زمان ارسال : شنبه 16 مرداد 1400
جوردی آلبا در پیامی احساسی از دوست صمیم خود خداحافظی کرد.

اختصاصی بارسا نیوز - جوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا پس از تایید خروج مسی از بارسلونا ، به صورت رسمی و با انتشار پیامی احساسی در صفحه اینستاگرامش از اسطوره همیشگی کاتالان ها خداحافظی کرد.

 

لیونل مسی و جوردی آلبا هر دو محصول آکادمی لاماسیا هستند و در کنار هم 9 فصل درخشان را سپری کردند. همکاری این دو بازیکن همواره زبانزد بود. این دو بازیکن درک بسیار خوبی از هم در زمین داشتند.

 

جوردی آلبا در صفحه شخصی خود نوشت :

چه امتیاز ویژه ای که توانستیم این 9 فصل را در کنار هم سپری کنیم. چه تجربه زیبایی که در کنار هم لذت بردیم و چگونه به سختی ها غلبه کردیم. من به اندازه کافی خوش شانسم بود که اولین گل تو در نیوکمپ به آلباسته را به صورت زنده دیدم و هیچ گاه فکر نمی کردم که همچین همکاری ای داشته باشیم و با یک نگاه اجمالی به همچین درکی از یکدیگر برسیم. چگونه ما در زمین با پاس های سرعتی و عرضی تو و پاس های کات بک من لذت می بردیم و این کار را خوب انجام می دادیم. چه قدر دلم برای این ها تنگ خواهد شد. نه تنها تو بهترین بازیکن تاریخ هستی ، بلکه تو تبدیل به یک انسان استثنائی شدی. دوست من برای هر چیزی که به باشگاه دادی از صمیم قلب از تو سپاسگزارم برای دوستی ات ، برای حمایت هایت در روزهای خاکستری ، برای لحظاتی که با هم زندگی کردیم و برای همیشه در ذهنمان خواهد ماند. برای تو و همه خانواده ات بهترین ها را در ماجراجویی جدیدت آرزو می کنم. یک آغوش بزرگ . دوستت دارم برادر.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.