پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چگونه حضور مسی در PSG روی توپ طلا 2021 تاثیر میگذارد ؟

کد خبر : 113589  |  زمان ارسال : جمعه 22 مرداد 1400
منبع : تریبونا

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی پس از یک فصل موفق از نظر فردی در بارسلونا و قهرمانی در کوپا آمریکا همچنان از شانس های اصلی کسب توپ طلا 2021 محسوب میشود .

 

بیشتر بخوانید : اگر مسی برنده توپ طلا 2021 شود چه معنایی برای بارسلونا دارد ؟

 

با این حال بسیاری لیگ فرانسه را یک لیگ ضعیف در نظر میگیرند . هرچند به اعتقاد نویسنده این مطلب در تریبونا , حضور مسی در پاری سن ژرمن شانس او برای کسب این جایزه را افزایش میدهد و 3 دلیل برای این موضوع وجود دارد .

 

 1 - چالش جدید 


بسیاری از علاقه مندان به فوتبال به ویژه هواداران تیم های رقیب از لیونل مسی به خاطر عدم قهرمانی با آرژانتین انتقاد میکردند که در نهایت پرونده این انتقادات در تابستان بسته شد . یکی دیگر از استدلال ها این بود که مسی در بارسلونا راحت است و در تیم های دیگر قادر به تکرار موفقیت هایش نیست که تا بستن این موضوع نیز چند ماه زمان نیاز است .

 

 2 - شروع خوب در فصل جدید 


با تمام احترام برای مردان کومان , قطعا ترکیب پاری سن ژرمن به ویژه با خریدهای جدیدی که انجام شده بهتر است .

 

با توجه به اینکه توپ طلا مربوط به فصل نیست و مرتبط با سال تقویمی است بنابراین عملکرد خوب مسی تا ژانویه بسیار مهم خواهد بود .

 

بنابراین ما فکر میکنیم که لئو به احتمال زیاد تا ژانویه عملکرد فوق العاده ای در پاری سن ژرمن خواهد داشت . از طرفی تیم فرانسوی از شانس های قهرمانی در چمپیونزلیگ است و اگرچه در سید دوم قرار دارد و ممکن است با رقیبان سختی برخورد کند اما به نظر نمیرسد مشکلی برای صعود داشته باشند .

 

 3 - نگاه های بیشتر 


انتقال مسی به پاریس یک جشن بزرگ بود و روزنامه نگاران نیز در کنفرانس نام این بازیکن را فریاد میزدند . بنابراین بدون شک او هواداران جدیدی پیدا کرده و حتی کسانی که علاقه ای به فوتبال نداشتند هم از این انتقال خبر دارند .

 

روزنامه نگاران نقش مهمی در توپ طلا دارند و به نظر میرسد از آنجایی که لئو در مرکز توجهات است آنها بازی های لئو را تماشا میکنند و کافیست مسی مثل همیشه باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.