پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالد کومان : باید نگرش خود را برجسته کنیم ؛ نیمه دوم اصلا در سطح انتظارات نبودیم ، عملکرد گریزمان ؟

کد خبر : 114066  |  زمان ارسال : یکشنبه 7 شهریور 1400
رونالد کومان عملکرد تیم در نیمه دوم را ضعیف ارزیابی کرد.

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا موفق شد با نتیجه 2-1 تیم ختافه را در ورزشگاه نیوکمپ شکست دهد تا با پیروزی به استقبال وقفه ملی پیش رو برود. رونالد کومان سرمربی بارسلونا در مورد این بازی مصاحبه کرد.

 

ارزش پیروزی

پیروزی در خانه بسیار مهم بود. نیمه اول بسیار بهتر از نیمه دوم بود. در نیمه دوم بازی ما با توپ اصلا در سطح انتظار نبود و توپ های زیادی از دست دادیم. ما باید نگرش خود را برجسته کنیم. کار در زمین با پیروزی متفاوت است. سال پیش بازی با این تیم مساوی شد. بازی هایی را به یاد می آورم که فصل گذشته با سطح نیمه دوم امروز بازی کردیم و شکست خوردیم. بازیکنان تازه کار به کار خود ادامه می دهند. شما همیشه نمی توانید در بالاتترین سطح خود باشید. من بابت پیروزی تیم خوشحالم. از نظر روانی پیروزی در این بازی بسیار مهم بود.

 

اهمیت ممفیس دپای

بازیکنان زیادی برای هدایت تیم وجود دارند. بازیکنان جوان هم هستند. ممفیس بازیکنی در صدر است که می تواند تغییر ایجاد کند و ما باید این مسیر را ادامه دهیم. داشتن افرادی مانند او بسیار مهم است.

 

عملکرد در نیمه دوم

در ابتدا نیمه دوم ما چند توپ را از دست دادیم و نگران شدیم که رقیب بیشتر به ما فشار بیاورد. با این حال از نظر دفاعی بسیار خوب بودیم. در حمله گاهی اوقات خوب نبودیم ، اما باید در خانه پیروز شویم. فصل گذشته امتیازات زیادی در خانه از دست دادیم و اکنون دو پیروزی در خانه داریم.

 

عملکرد گریزمان

بازیکنانی که مانند آنتوان کار و تلاش می کنند ، هرگز نباید مورد انتقاد قرار گیرند.

 

بازی اول گاوی

از روز اول من از نحوه تمرین او و نیکو راضی هستم. این دو بازیکن کیفیت خود را نشان دادند. آن ها وارد یک بازی سخت شدند و اعتماد به نفس برای آن ها خیلی مهم است. من در مورد آن ها شک ندارم. آن ها دو بازیکن بزرگ خواهند شد.

 

انتظارات از شما از بازار

همانطور که دیروز گفتم ، باشگاه می داند ما چه می خواهیم ، اما من نمی دانم که توانایی خرید وجود دارد یا خیر. خواست و قدرت کاملا منتفی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.