پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

امرسون رویال : بارسا به من صدمه زد ; میتوانستم بگویم قرارداد دارم و جای نمیروم !

کد خبر : 114234  |  زمان ارسال : جمعه 12 شهریور 1400
بارسلونا از زمان عقد قرارداد احتمالا در فکر فروشم بود

اختصاصی بارسا نیوز - امرسون بعد از دو سال قرضی به بارسلونا امد اما چند ماه بعد به تاتنهام فروخته شد

 

او در مصاحبه اش با مارکا از روز های پایانی و خروجش از بارسلونا صحبت کرده است

 

چطور فهمیدید که بارسلونا قصد دارد شما را به خدمت بگیرد ؟

من در بتیس بودم و برایم واضح بود که در پایان فصل همانطور که در قراردادم قید شده بود به آنجا خواهم رفت , درست است که اخبار زیادی در خصوص علاقه سایر تیم ها به من وجود داشت اما میدانستم که در پایان فصل به بارسلونا خواهم رفت و بعد از تعطیلات راهی آنجا شدم

رویای جانشینی دنی الوز و رقابت با سرجینیو دست ؟

او همیشه الگوی من بوده و فرد بزرگی است , چدین بار با او صحبت کردم و میدانم او هم درباره من با بسیاری صحبت کرده است و به همین دلیل خیلی او را دوست دارم .


من یک رفتار دارم و آن این است که به هر کجا بروم میخواهم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و میخواهم بازی کنم و برای آن هم میجنگم برایم مهم نیست که فرد رو به رو ام چه کسی است البته با احترام به هم تیمی هایم ولی ذهنیت من بازی کردن است

رفتار اول کومان با تو چطور بود؟

او گفت خوش آمدید

فقط همین ؟

همانند سایر بازیکنان صحبت های هم باهم انجام دادیم ولی چیز مهمی نبود

و لاپورتا ؟

از زمان ورودم  رابطه بسیار خوبی با او داشتم. من از برخورد او با من و خانواده ام بسیار شگفت زده شدم. برایم جالب بود که او همه چیز را درباره من می دانست ، ویژگی های بازی من ، خانواده ام ... می دیدم که او به من علاقه مند بود. فردی بسیار خاص و بسیار بامزه ، از این نظر که شبیه ما برزیلی هاست.

وقتی فهمیدید مسی رفت چگونه بودید ؟

رویای من بازی با او بود. من انتظار نداشتم که او برود ، هیچکس انتظار او را نداشت. این برای همه غم بزرگی بود. من می دانستم که بارسلونا قرار است تغییرات زیادی در نحوه بازی با جدایی او ایجاد کند. بازی با لئو مانند بازی بدون او نیست. مرحله جدیدی در بارسلونا استارت شد.

چه زمانی مطلع شدید که باشگاه میخواهد شما رو بفروشد ؟

فکر می کردم باشگاه می خواهد من بمانم. من یکشنبه به عنوان استارت بازی کردم ، روز بعد از خواب بیدار شدم و آرام تمرین کردم. در آنجا من قبلاً متوجه شدم که چیزهای زیادی در حال بیرون آمدن است ( رسانه ها ). اینکه تاتنهام با بارسلونا صحبت می کرد ،.... آنها تقریباً به توافق رسید بودند  ... من هیچ چیز از آنچه در حال رخ دادن بود را نمیفهمیدم زیرا هیچ چیز نمی دانستم. بعد از ظهر باشگاه با من تماس گرفت تا به سیوداد دپورتیوا بروم ، زیرا آنها می خواستند با من صحبت کنند و در آنجا متوجه شدم که می خواهند من را بفروشند.

چطور این موضوع را به شما گفتند ؟

با سران باشگاه آشنا شدم. آنها به من گفتند که وضعیت باشگاه خوب نیست ، دوران سختی را پشت سر می گذارند و فروش من برای آنها بهتر است. من به آنها تکرار کردم که قصد من ماندن است زیرا رویای بازی در اینجا و کمک به بارسلونا را دارم. می دانستم که اگر در بهترین فرم خودم باشم ، در اینجا موفق می شوم. من باهوش هستم و زمانی فرا رسید که متوجه شدم آنها به من می گویند برو یا برو ! . آنها با کلمات صمیمانه ای مرا بیرون کردند.

یعنی راه دیگری به جز رفتن وجود نداشت ؟

من جاه طلبی بازی کردن دارم. من می دانم که یک فوتبالیست با قرارداد هستم و میتوانستم بگویم که میمانم ، اما من فردی هستم که می خواهد خوشبخت باشد. من نمی خواهم در باشگاهی که دوستش دارم بمانم ، اما غمگین باشم. می دانستم تمرکز بارسلونا روی فروش من است نه ماندنم  بنابراین تصمیم گرفتم بروم. با خودم گفتم قرار نیست اینجا غمگین بمانم.

احساس سوء استفاده شدن به شما دست داد ؟

سوء استفاده کلمه مناسبی نیست ولی به من صدمه وارد شد آن ها میتوانستند راهکار بهتری برای رفع مشکلات شان پیدا کنند

بنظر شما بارسلونا از همان اول هم میخواست شما را بفروشد ؟

وقتی به آنجا رسیدم مطمئن بودم که بارسلونا نمی خواهد من را بفروشد ، اما با دیدن آنچه اتفاق افتاد مشخص است که وقتی آنها با من قرارداد بستند ، ایده فروش من را در ذهن داشتند.

اکنون با درد از بارسلونا میروید ؟

اکنون خوشحالم زیرا روی تاتنهام و ایده موفقیت در آنجا متمرکز شده ام. شما یک پروژه برای من دارید آنها به من عشق زیادی  را نشان داده اند و به همین دلیل است که من با اشتیاق زیادی به آنجا می روم

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.