پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ثبت نام لاتاری 1400

کد خبر : 114341  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 شهریور 1400

این روزها که به آغاز فصل پاییز نزدیک می‌شویم برای افرادی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا برنامه لاتاری آمریکا به عنوان یک فرصت‌ عالی برای مهاجرت به آمریکا در مهر ماه آغاز می‌شود. اگر شما هم دوست دارید این شانس را به خودتان بدهید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را از روند کار مطلع کنیم.

 

ثبت‌نام لاتاری از کی آغاز می‌شود؟

هر ساله در اواخر تابستان اداره مهاجرت آمریکا زمان دقیق آغاز ثبت‌نام در برنامه لاتاری دو سال بعد را اعلام می‌کند. زمان ثبت‌ نام لاتاری1400 هم مانند هر سال برنامه زمان‌بندی لاتاری 2023 اعلام شد و طبق این برنامه شما از 5 اکتبر یا 13 مهر 1400 به مدت یکماه فرصت خواهید داشت تا در این قرعه‌کشی مهاجرتی شرکت کنید.

 

دقت داشته باشید که پس از 7 نوامبر یا همان 12 آبان 1400 مهلت ثبت‌نام تمام خواهد شد و امکان تمدید آن وجود ندارد. اگر نتوانید در مهلت تعیین شده ثبت‌نام خود را انجام دهید چاره‌ای جز انتظار برای ثبت‌نام در برنامه لاتاری سال بعد نخواهید داشت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لاتاری همین الان شانس خودت رو امتحان کن و در یک دوره رایگان به ارزش 149000 تومان شرکت کن.فرصت بسیار محدود است!

 

آیا همه می‌توانند در لاتاری شرکت کنند؟

خوشبختانه برای شرکت در لاتاری نیاز به شرایط خاصی نیست و تنها کافیست 4 شرط زیر را داشته باشید:

 

1. کشور محل تولد شما در لیست کشورهای مجاز برای ثبت‌نام لاتاری قرار گرفته باشد. (ایران امسال هم مانند سال‌های گذشته در این لیست قرار دارد.)

 

2. سن شما در زمان ثبت‌نام حداقل 18 سال باشد. (در غیر اینصورت تنها می‌توانید به عنوان زیرمجموعه پدر و مادر خود ثبت‌نام کنید.)

 

3. حداقل مدرک تحصیلی دیپلم 12 ساله (مدارک کاردانش، هنرستان و فنی و حرفه‌ای مورد قبول نیست.) یا 2 سال سابقه کار تخصصی در 5 سال اخیر

 

4. دارا بودن پاسپورت معتبر در زمان ثبت‌نام (اگر پاسپورت ندارید یا تاریخ اعتبار آن تمام شده بهتر است از همین حالا برای اخذ یا تمدید آن اقدام نمایید.)

 

اگر این 4 شرط را دارید بهتر است یک عکس رنگی و تمام رخ در ابعاد 600*1200 با پس زمینه کاملاً سفید بگیرید و منتظر شروع زمان ثبت‌نام باشید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.