پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدیر دورتموند , مقصد احتمالی هالند را فاش کرد !

کد خبر : 114841  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 مهر 1400

اختصاصی بارسا نیوز - هانس یواخیم واتسکه مدیرعامل باشگاه آلمانی دورتموند در مصاحبه ای درباره آینده ارلینگ هالند صحبت کرد .

 

او در مصاحبه با اسپورت وان در واکنش به انتقادات نسبت به عدم فروش هالند به دلیل شرایط بد مالی باشگاه گفت  " اینها همه مزخرف است " .

 

او درباره شایعات گفت :

واقعا تصمیمی برای خروج او در تابستان گرفته نشده است . ما منتظر هستیم تا ببینیم چه میشود . برخی کارشناسان میگویند که وقتی بازیکنی در بورس است باید فروخته شود . این ها همه مزخرف است . اگر مجبور به فروش باشیم فقط توسط مدیریت گرفته میشود .

 

بر اساس گزارش ها باشگاه آلمانی تحت تاثیر پاندمی کرونا 75 میلیون یورو فقط در فصل 2020/21 ضرر کرده که این به ضررهای 2019/20 افزوده شده است و احتمالا آنها چاره ای جز فروش هالند در نقل و انتقالات 2021/22 ندارند .

 

مدیر عامل دورتموند همچنین به شایعات درباره وجود بند خروج در قرارداد هالند واکنش داد اما آن را تایید نکرد و گفت " همه چیز دوباره تغییر کرده است " .

 

او افزود :

کلید در دست هالند است . من نه اعتماد به نفس دارم و نه بدبین هستم ... من با مینو رایولا کنار می آیم . میدانم که چشم انداز رئال مادرید , هالند را جذب میکند  . به هرحال او در یکی از بهترین باشگاه های جهان بازی خواهد کرد هرچند اکنون نیز در یکی از بهترین باشگاه های جهان بازی میکند .

 

هالند 21 سال دارد و در 67 بازی در بوندسلیگا موفق به زدن 68 گل شده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.