پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: تحلیل رحیم استرلینگ از گزینه های خرید بارسلونا در زمستان

کد خبر : 115296  |  زمان ارسال : پنجشنبه 22 مهر 1400
آیا استرلینگ را گزینه از مناسب برای بارسلونا میدانید؟

اختصاصی بارسانیوز- استرلینگ از گزینه های خرید بارسلونا در زمستان است.

 

این مطلب توسط کاربر TiReD | La Masia تهیه شده است.


رحیم استرلینگ بازیکن جامائیکایی - انگلیسی تیم منچسترسیتی که از فصل 16-2015 به جمع سیتیزن ها پیوست .او قبل منچسترسیتی در لیورپول نتوانست انطور که باید نظر هارا به خود جلب کند و درنهایت برای چالشی جدید به سیتی رفت و زیر نظر پپ فصل به فصل پیشرفت کرد و به یکی از بهترین وینگرهای جهان بدل شد.


اما فصل پیش ، بعد از ناکامی سیتیزن ها در فینال چمپیونزلیگ و باخت به چلسی، پپ درخواست جذب جک گریلیش را به باشگاه سیتی داد. در نهایت جک گریلیش بعد از یورو به سیتیزن ها ملحق شد و در همان اول کار پتانسیلش را به رخ جهانیان و پپ گواردیولا کشید و این مهم باعث نیمکت نشین شدن رحیم استرلینگ شد.

اکنون طبق شایعات خوان لاپورتا با وی تماس گرفته و او نیز مشتاق انتقالش به بارسا میباشد.

 

آمار کلی رحیم استرلینگ در فصل قبل پریمیرلیگ:

او فصل پیش در 28 بازی برای تیمش به میدان رفته است و 3 بازی نیز به صورت یار تعویضی وارد بازی شده.(2684 دقیقه)و به میانگین هر بازی 87 دقیقه.



او 10 گل زده و 7 پاس گل داده که معمولی به حساب می آید.



او 70 شوت روانه دروازه حریفانش کرده است که 28 تای ان داخل چهارچوب ، 21 تای ان خارج چهارچوب و 21 تا هم بلوکه شده اند.



او فصل پیش در پریمر لیگ 1128 پاس به هم تیمی های خود رسانده است !! (و این مهم تمایل او به پاس دادن و کار تیمی را نمایان میکند.) که 974 تای ان صحیح بوده اند.(با دقت 86%)



او فصل پیش 28 بار اقدام به بازپس گیری توپ کرده است و در 21 بار ان موفق عمل کرده.(با دقت 75%) و از این حیث نیز عالی عمل کرده. او فصل پیش 14 بار توپ ربایی کرده و 2 بار توپ را دور کرده است.


او فصل پیش 1478 لمس توپ داشته است ، که 4 تای ان داخل محوطه 6 قدم خودی ، 79 تای ان در یک سوم دفاعی ، 606 تا در یک سوم میانی ، 890 تا در یک سوم تهاحمی که 240 تای ان داخل محوطه 6 قدم حریف بوده است.



او فصل پیش 125 بار اقدام به دریبل زنی کرده و در 69 بار ان موفق بوده است ( 2 تای ان لایی بوده است. ) و 71 بازیکن را با دریبل از پیش رو برداشته است.(با درصد موفقیت 55.2 %)



در فصل پیش بازیکنان سیتی 1679 بار اورا برای مقصد پاسشان برگزیده اند و او توانسته 1257 عدد ان که 269 تای ان progressive pass بوده است را دریافت کند.(درصد موفقیت 74.9%) که این نیز امار خوبی میباشد.



او فصل پیش 288 بار اقدام به پرس کرده که 37 بار ان در یک سوم دفاعی ، 136 بار ان در یک سوم میانی و 115 بار ان در یک سوم تهاجمی بوده اند و فقط در 83 بار ان موفق بوده است.(درصد موفقیت 28.8%)



او فصل پیش 100 بار موقعیت شوت زنی برای هم تیمی هایش فراهم نموده است.(هر بازی 3.55) او فصل پیش 15 بار موقعیت گلزنی فراهم نموده است.(هر بازی 0.53)



او 699 پاس کوتاه داده که 637 تای آن صحیح بوده اند(91.1%) ، او 286 پاس متوسط داده که 255 تای ان درست بوده است(89.2%) و 50 پاس بلند ارسال نموده که 31 بار ان صحیح بوده اند.(62%)

 

او فصل پیش 34 بار سانتر کرده است. مسافت پاس های او به 12874 یارد و همچنین مسافت progressive pass های او به 2421 یارد میرسند.او 988 پاس با پای راست ، 104 پاس با پای چپ و 19 پاس با ضربه سر داده است.


او فصل پیش 5 دوئل هوایی موفق و 26 دوئل هوایی ناموفق داشته است !!(16.1%)



او فصل پیش 36 بار خطا مرتکب شده ، 41 بار خطا گرفته و 9 بار در موقعیت افساید قرار داشته است. 

 

او فصل پیش 2 بار موفق به گرفتن پنالتی شده است.

 

 

رحیم استرینگ دراین فصل پریمیرلیگ در 2 بازی فیکس بوده و 5 بار به عنوان یار تعویضی بازی کرده است. در این مدت:


1-1 گل زده از 12 شوت که 4 تای ان داخل چهارچوب بوده  و 5 تا خارج از چهارچوب وکه 3 تای ان دفع  شده بودندبوده اند.

 

2-او 92 پاس به همتیمی هایش رسانده است که 76 تای ان صحیح بوده اند.(83%) و پاس گلی نداده است.

 

3-او 5 بار اقدام به بازپس گیری توپ کرده که در 3 تای ان موفق بوده است.(60%)

 

بررسی شاخص های یک وینگر و مطابقت آن با رحیم استرلینگ:

دریبل و مهارت: وی با دریبل هایش مدافعین تیم حریف و انسجامشان را بهم میریزد و مخصوصا فولبک های تیم های حریف را فلج میکند و وضعیت را برای خلق موقعیت گلزنی فراهم میکند. اما با این حال او در هر بازی 2.7 بار توپ لو میدهد و این مهم نشان دهنده ان است که درصد موفقیت درییل های او عالی نیست!!  بیش از نیمی از دریبل هایش موفق هستند و با توجه به زیاد بودن اقدام های او به دریبلینگ امار منطقی از خود بجای گذاشته است.

 

تمام کنندگی: او تمام کنندگی خوبی ندارد اما بد هم نیست ، چرا که این بازیکن جاگیری بسیار خوبی برای گلزنی دارد و براحتی صاحب موقعیت گلزنی میشود اما افسوس که چهارچوب شناس نیست. او تقریبا در هر 10 بازی 3 گل میزند و این امار نشان دهنده ضعیف بودن فینیشینگ این بازیکن میباشد. از هر 10 شوت او 4 تای ان داخل چهار چوب هستند و این رقم کمتر از 50 درصد میباشد . این مهم نشان میدهد این بازیکن چهارچوب شناس خوبی نمیباشد.

 

گرفتن خطا از حریفان:با وجود دریبلینگ مناسبش او زیاد خطا میگیرد و با کلافه کردن مدافعین حریف در محوطه یا پشت محوطه خودشان باعث میشود ان ها بر رویش خطا کنند و او پنالتی یا فرصت گلزنی بگیرد.

 

حمل توپ خوب: وی علاوه بر سرعت خوبی که دارد ، حمل توپ خوبی هم دارد و این مهم او را خطرناک تر میکند . وی درباره مالکیت توپ بسیار گستاخ و سمج است و به هیچ ترتیبی نمیخواهد توپ را از دست بدهد و برای این کار از هر ترفندی که بلد است استفاده میکند.

 

مشارکت در امر دفاعی: او با اینکه بازیکنی با میل هجومیست ولی در خیلی از مواقع به عقب باز میگردد و در کار های دفاعی شرکت میکند و اتفاقا بسیار خوب هم عمل میکند. او در بازپس گیری توپ نیز عملکرد خوبی دارد و در 75 درصد مواقع موفق بوده اما  در پرسینگ خوب عمل نکرده ، باوجود اقدام های بسیار برای پرسینگ او فقط در 29% مواقع موفق عمل کرده !!

 

توپ ربایی: وی توپ ربایی خوبی دارد و از این حیث توانسته قوت زیادی را به سیتیزن ها اضافه کند. او هر 10بازی 5 بار توپ ربایی میکند.(هر 2 بازی 1 بار)و از این حیث نیز خوب عمل کرده است.

 

سرعت عالی: وی با سرعت بسیارش براحتی مدافعین حریف را جای میگذارد و به قلب خط دفاعی حریف نفوذ میکند و به دروازه آن ها نزدیک میشود. همچنین او با سرعتش براحتی از جناحین نفوذ میکند و تنها فولبک های سرعتی مانند خودش میتوانند جلوی وی را بگیرند. (البته اگر دریبل نخورند !!)

 

 

بررسی آمار گل ها و پاس کاری های رحیم استرلینگ:

پاس کاری ها: او 1128 پاس با دقت مناسب به هم تیمی هایش رسانده است و از این حیث عالی عمل کرده و ثابت نموده که در بازی گروهی و پاسکاری تبحر خاصی دارد. پاس های کوتاه وی باوجود زیاد بودن 91% موفقیت دارند که این مهم بسیار عالی میباشد ، پاس های متوسط وی نیز چیزی حدود 90% موفقیت دارند و در نهایت پاس های بلند وی که 64% موفقیت دارند و بالاتر از 50 درصد میباشند از این حیث دقت پاس بالایی دارد. او بیشتر پاس هایش را با پای راست میدهد. ولی با پای چپ نیز رقم پاس مناسبی رو به همتیمی هایش رسانده است.

 

شوت ها: او تقریبا در هر 10 بازی 3 گل میزند و این امار نشان دهنده ضعیف بودن فینیشینگ این بازیکن میباشد.از هر 10 شوت او 4 تای ان داخل چهار چوب هستند و این رقم کمتر از 50 درصد میباشد . این مهم نشان میدهد این بازیکن چهارچوب شناس خوبی نمیباشد و در هر بازی 3.5 موقعیت شوتزنی فراهم میکند که این مهم بسیار عالیست.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.