پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کومان: میتوانیم برای کسب لالیگا رقابت کنیم؛ رئیس از من حمایت میکند !

کد خبر : 115337  |  زمان ارسال : شنبه 24 مهر 1400
با بازگشت مصدومان از ترکیب خودم نسبت به قبل رضایت بیشتری دارم

اختصاصی بارسانیوز- بارسلونا فردا برابر والنسیا بازی خواهد کرد.

 

به گزارش مارکا، رونالد کومان در کنفرانس خبری قبل از بازی برابر والنسیا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او گفت:

با بازگشت مصدومان از ترکیب خودم نسبت به قبل رضایت بیشتری دارم. مصدومیت ها همیشه وجود دارند ولی ما بدشانس بودیم. تقریبا تمامی مهاجمین مصدوم بودند. ما میتوانیم رقابت کنیم تا لالیگا را به دست بیاوریم.

 

گاوی؟

علی رغم سن کم او خود را نشان داده و میداند که چگونه باید بازی کند. او از فرصت هایی که من و لوئیس انریکه به او دادیم خوب استفاده کرد. ما باید به دنبال تعادل در ترکیب باشیم.

 

بوسکتس؟

او عملکرد خوبی با اسپانیا داشت. ما میتوانیم به او کمک کنیم اما تاکتیک های دو تیم متفاوت است. باید به عنوان یک تیم پیشرفت کنید و این به اوهم کمک میکند.

 

لنگلت؟

او به دلایل فنی بازی نکرده اگرچه احساس ناراحتی دارد و به صورت طبیعی تمرین نمیکند. او پسر جدی است و باید از فرصت های خود استفاده کند. هیچ انتقادی نسبت به حرفه ای بودن او ندارم، برای من او یک الگو است.

 

ادامه دادن در بارسلونا؟

مردم درباره آینده من صحبت میکنند البته این در باشگاه بزرگی چون بارسلونا طبیعی است. این اولین بار نیست، سال قبل هم دفعات زیادی بود که درباره من صحبت میکردند. رئیس همه چیز را مشخص کرده و از من حمایت میکند اما به هرحال یک سرمربی باید بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. نمیخواهم درباره گذشته صحبت کنم. میخواهم انرژی خودم را برای بازی های پیش رو بگذارم و روی احساساتم تمرکز نمیکنم. تلاش میکنم تا بهترین خودم را برای باشگاه ارائه بدهم.

 

نیوکمپ؟

استادیوم کاملا یا تاحدی پر خواهد بود پس این نسبت به بازی های قبل متفاوت خواهد بود. بودن تماشاگران کمکی به ما خواهد بود و به تیم قدرت میدهد. حمایت شدن از طرف هواداران احساس خوبی است.

 

بازگشت بازیکنان؟

برای ارائه بهترین عملکرد باید تمامی بازیکنان خود را دراختیار داشته باشید اما برخی دربهترین موقعیت خود قرار ندارند. من میبینم تیم پیشرفت کرده است. همه میدانند که این یک بازی مهم خواهد بود.

 

فاتی؟

هرروز او بهتر میشود و فردا تصمیم میگیریم که از اول بازی کند یا خیر، او به زمان بیشتری بعد از ماه ها بازی نکردن نیاز دارد. او نمیتواند هرسه بازی این هفته را به میدان برود باید به دنبال بهترین موقعیت بگردیم.

 

پدری؟

نظری درباره بند فسخ او ندارم چون من آن را تعیین نکردم اما این مهم است که بهترین ها را در باشگاه داشته باشیم. سرمربی تلاش میکند تا همه چیز را بهبود ببخشد اما نکته کلیدی خود بازیکن است که چه شخصیتی دارد و به نصیحت های افراد باتجربه گوش میدهد. او وضعیت خود را به خوبی میداند.

 

تقویم بازی ها؟

چهارشنبه مهم ترین بازی ما نخواهد بود. لالیگا و لیگ قهرمانان همیشه متفاوت هستند اما فردا، فردا خواهد بود!

 

دمبله؟

او خیلی خوب کار میکند اما هنوز به زمان نیاز دارد. او تنها در قسمتی از تمرینات گروهی شرکت میکند پس هنوز به زمان نیاز دارد. نمیدانم آیا او میتواند به بازی مقابل رئال مادرید برسد یا خیر، نمیدانم. اینده و مسئله تمدید قرارداد او به باشگاه مربوط میشوند.

 

آگوئرو؟

او بسیار پیشرفت کرده است. او 25 دقیقه در بازی دوستانه بازی کرد و عملکرد خوبی داشت اما هنوز از نظر فیزیکی کاملا آماده نیست که این با مسابقات به دست می آید. استعداد او مشخص است. او میتواند چیزهای زیادی به ما بدهد. بهترین چیز این است که او خوب است و با انجام دقاقی بازی بیشتر بهتر هم خواهد شد همانند اتفاقی که برای فاتی افتاد.

لاپورتا؟

سعی میکنم آرام باشم که این ساده نیست چون مسائل زیادی وجود دارد اما باید این چیزها راکنترل کنید. 

 

بازی فردا؟

انتظار یک بازی سخت را داریم، تیم های بوردالاس رقابتی هستند، باید در دفاع پیشرفت کنیم. ما در خانه بازی میکنیم و باید پیروز شویم چون این یک بازی مهم است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.