پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دوئل کومان و آنچلوتی؛ کدام یک پیروز خواهد شد !

کد خبر : 115544  |  زمان ارسال : یکشنبه 2 آبان 1400
کومان میخواهد اولین پیروزی خود مقابل آنچلوتی را به دست بیاورد

اختصاصی بارسانیوز- امروز یک روز خاص برای هواداران فوتبال است‌.

 

به گزارش موندو کومان و آنچلوتی امروز به عنوان سرمربیان بارسلونا و رئال مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ایتالیایی ۶۲ سال و کومان ۵۸ سال ین دارند. یکی قهرمان ومبلی برای بارسلونا و دیگری سرمربی رئال مادرید در فینا ۲۰۱۴ لیسبون مقابل اتلتیکومادرید بود که درنهایت به قهرمانی رسیدند. 

 

هردو فصل را با فراز و نشیب هایی آغاز کردند و به دنبال پیروزی در الکلاسیکو هستند اما کومان میخواهد برای اولین بار مقابل آنچلوتی به عنوان سرمربی به پیروزی برسد.

 

اولین بار که آنچلوتی و کومان با یکدیگر رو به رو شدند به عنوان بازیکن برمیگردد که در آن بازی دوستانه ایتالیا و هلند به تساوی رسیدند. اولین دوئل آنها به عنوان سرمربی به فصل ۲۰۰۲/۰۳ برمیگردد که کومان سرمربی آژاکس و آنچلوتی سرمربی آث میلان بودند. بازی اول با نتیجه ۰-۰ به اتمام رسید ولی بازی برگشت با نتیجه ۳-۲ به سود میلان خاتمه یافت.

 

در فصل ۲۰۰۳/۰۴ هم میلان و آژاکس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با یکدیکر رو به شدند که میلان در هردوبازی با نتیجه ۱-۰ به پیروزی رسید.

 

از طرفی آنچلوتی به عنوان سرمربی آث میلان، پاریسن ژرمن و رئال مادرید با بارسلونا رو به رو شده که در مجموع ۳ پیروزی، ۳ تساوی و ۵ شکست را ثبت کرده است.

 

کومان هم سه بار مقابل رئال مادرید به عنوان سرمربی قرار گرفته است. او به عنوان سرمربی والنسیا با نتیجه ۳-۲ مقابل رئال مادرید پیروز شد ولی به عنوان سرمربی بارسلونا در هردو تقابل خود با مادریدی ها شکست خورده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.