پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس بارخوان : بازیکنان خوبی داریم و آنها باید به خودشان باور داشته باشند . پاداش تلاشمان را نگرفتیم

کد خبر : 115739  |  زمان ارسال : یکشنبه 9 آبان 1400

اختصاصی بارسا نیوز - سرخی بارخوان سرمربی موقت بارسلونا از تساوی برابر آلاوز ابراز تاسف کرد . تیم او نسبت به بازی های قبل با هدایت کومان بهتر کار کرد اما نتیجه چندان متفاوت نبود . بارخوان معتقد است که بازیکنان خوبی دارد اما بازیکنانش اعتماد به نفس زیادی ندارند .

 

او گفت :

پاداش کاری که انجام دادیم را نگرفتیم . بازی را تحت کنترل داشتیم . در نیمه دوم چیزهایی را اصلاح کردیم که جواب داد و باعث منزوی تر شدن آنها شد . موقعیت داشتیم اما به چیزی که میخواستیم نرسیدیم .

 

تیم مالکیت توپ را داشت . برای متوقف کردن روند باخت ها کار کرده بودیم .

 

بارسایی که میخواستی را شاهد بودیم ؟

زمان خیلی کمی داشتم . سعی کردم دستورات دفاعی و تهاجمی را بدهم . فکر میکنم استفاده زیادی کردند . ما چیزهایی را اصلاح کردیم . وقتی نتیجه خوب نباشد هضم همه چیز دشوار است .

 

مصدومان

آنها الان در حال بررسی وضعیت پیکه هستند . آگوئرو نیز همینطور و اطلاعی ندارم . میدانم که بایت تحت تست های پزشکی قرار بگیرند .

 

احساس موقت بودن میکنی ؟

نه خیلی زیاد . امروز برنامه ریزی خوبی کرده بودیم . مالکیت توپ را داشتیم و بین خطوط متعادل بودیم . سه شنبه به کیف میرویم و همین کار را خواهیم کرد . سعی میکنیم تیم را احیا کنیم . بازیکنان خیلی خوبی داریم و آنها باید به خودشان باور داشته باشند .

 

بازی سه شنبه

احساس بدی دارم ( به خاطر نتیجه امشب ) . تلاش کردیم و برنامه هایمان را اجرا کردیم . اما زمانی که نقاشی میکشی مهم نیست چقدر خوب توضیحش دادی زیرا کسی حرفت را باور نمیکند . شاید بازیکنان از نظر جسمی و روحی باید ریکاوری کنند .

 

آیا بارسلونا میتواند برای قهرمانی در لالیگا بجنگد ؟

در حال حاضر چنین شرایطی دیده نمیشود اما میتوانیم این شرایط را ایجاد کنیم . بازی های زیادی باقی مانده و تنها راه مبارزه , برنده شدن است . اولین کاری که باید انجام دهیم این است که به جای نگاه کردن به جدول , برنده شویم .

 

وضعیت بد از نظر مصدومیت

چیزی هست که هست . نمیتوانیم کار دیگری کنیم . رونالد هم قبلا این مشکل را داشت . به همین دلیل روی نیمکت ما بازیکنان از تیم دوم هستند تا ضرر مصدومیت جبران شود . چاره ای نیست و باید نگاهمان به آینده باشد . باید به بازی بعدی توجه کنیم .

 

مصدومیت آگوئرو

به من گفت سرگیجه دارد . به من اطلاع داده اند که راهی بیمارستان شده . نمیتوانم اطلاعات بیشتری بدهم .

 

کمتر شدن تماشاگر

تنها راه پُر شدن ورزشگاه کسب نتیجه است . باید از کسانی که آمدند متشکر باشیم . شرایط سختی است . من برای کمک اینجا هستم . روزهای سختی را سپری میکنیم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.