پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لاپورتا: ممنون دنی که به بارسلونا بازگشتی، برگشتن مسی و اینیستا را منتفی نمیدانم !

کد خبر : 116167  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 آبان 1400
امیدواریم تا هرچه زودتر با توجه به شرایط اقتصادی تمدید قراردادهای جدید را اعلام کنیم

اختصاصی بارسانیوز- امروز مراسم معارفه دنی آلوز درنیوکمپ برگزار شد.

 

پس از مراسم معارفه، لاپورتا و دنی آلوز با خبرنگاران مصاحبه خواهند کرد. لاپورتا در ابتدا صحبت کرد و گفت:

ممنون دنی که دوباره به بارسلونا برگشتی ! ما دوباره آن کارها را انجام خواهیم داد. این یک روز احساسی است که بار دیگر از زمانی که دنی اولین بار به بارسلونا پیوسته بود تکرار شده است. دنی فردی خودساخته و باروحیه است که شخصیتی متمایز دارد. مراسم معارفه او در استادیوم تماشایی بود. این نشان دهنده چیزی بود که هواداران بارسلونا از دنی انتظار دارند.

 

لاپورتا ادامه داد:

من و دنی رابطه ای دوستانه ای داریم. دنی به من گفت دوست دارد برگردد به بارسلونا و بازی کند، بجنگد و به شکل گیری تیم کمک کند. با المانی و یوسته دراین باره صحبت کردم و همه ما اتفاق نظر داشتیم که دنی از نظر فیزیکی خارق العاده است.

 

لاپورتا:

او یک انسان فوق العاده است، او قلبی بزرگ دارد و میتواند به ما شخصیت خوبی بدهد. او دوست دارد رقابت کند و قطعا روی تیم تاثیرگذار خواهد بود چون او یک برنده است، او کسی است که بیشترین جام ها را به عنوان بازیکن در تاریخ فوتبال کسب کرده است.

 

لاپورتا:

سوای صحبت هایی که من با دنی کردم، زمانی که با ژاوی ملاقات کردم به او گفتم که دنی میخواهد به تیم کمک کند و ژاوی هم گفت دنی از جزو آن دسته کسانی است که من به آنها نیاز دارم و این زمانی بود که تصمیم گرفته شد. این مسئله را بین صحبت های خودم درباره ژاوی فراموش کردم و خواستم تا آن را گفته باشم.

 

لاپورتا:

بازگشت مسی یا اینیستا را منتفی نمیدانم. این اتفاقی است که برای دنی آلوز هم افتاد. میخواهم از او تشکر کنم. سن فقط یک عدد است. او وضعیت را دید و خواست که برگردد و به تیم کمک کند. میخواهم از او بابت حقوقی که دریافت میکند تشکر کنم. ( گفته میشود حقوق دنی آلوز در بارسلونا بسیار پایین خواهد بود ) ما در مسیر درستی قرار داریم. بابت مبلغ قراردادی که او با ما توافق کرد باید قدردان او باشیم. همه بارسایی ها امروز با دنی، فردا ممکن است اشخاص دیگری هم باشند که با شخصیت خود بارسلونا را به باشگاه بزرگی تبدیل کردند، مسی و اینیستا بازیکنان تماشایی هستند. نمیتوانم آینده را پیش بینی کنم، آنها هنوز بازی میکنند و از بزرگان بارسلونا هستند، انها بارسلونا را به باشگاه بزرگی تبدیل کردند، از بازگشت آنها استقبال میکنیم ولی آنها تحت قرارداد تیم های دیگری هستند و باید به آن احترام گذاشته شود اما در زندگی شما هیچ چیزی را نمیدانید.

 

لاپورتا:

قضیه هر بازیکن با بازیکن دیگر متفاوت است و همه چیز به مذاکراتی بستگی دارد که با تیم درحال انجام دادن آن هستیم. برخی طبق خواسته ما باشگاه را ترک کردند و بقیه بازیکنان هم درهمین مسیر قرار دارند. ما بسیار سخت کار میکنیم تا درآمد کسب کنیم. ما میخواهیم روی پایه های خودمان سرمایه گذاری کنیم و مخارج را کم کنیم. حقوق دریافتی بازیکنان یکی از این مسائل است و باید تفاوتی درآن ایجاد شود. کار درحال انجام شدن است و ما آن را با احترام به بازیکنان انجام میدهیم چون هرگز نمیتوانیم این موضوع را به دیگران تحمیل کنیم.

 

لاپورتا:

امیدواریم تا هرچه زودتر با توجه به شرایط اقتصادی تمدید قراردادهای جدید را اعلام کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.